A múlt hónapban lezajlott san diegói Comic Con rendezvényen több dolgot is megtudhattunk a Vader Immortal második részéről, a mostani D23-on pedig szintén volt egy panel az ILMxLAB VR-játékának témájából kifolyólag. A panelen a játék rendezője, Ben Snow, a felelős kreatív rendező és élménytervező, Jose Perez III, valamint Matt Martin a Lucasfilm Story Grouptól vettek részt.
Az I. rész után tovább kell gyarapítanunk a tudásunkat az Erőről és átnavigálni magunkat a Corvax Erőd alatti csatornákon. Célunk, hogy a Sith-ek Sötét Nagyura elé vigyük az úgynevezett Fényes Csillagot (angolul Bright Start).
Ez a szent mustafari tárgy hatalmas és rejtélyes energiát birtokol. Mint a fénykardoknál a kyber kristályok, úgy a lávabolygónak is megvannak a saját kristályai, amivel a helyiek technológiáit működtetik. A Fényes Csillag ezek egyike, ám 'oly kivételesen erős, hogy a mustafari törzs, amivel összefutottunk, szent relikviaként isteníti. Az ereje felkeltette Corvax Úrnő figyelmét, ám katasztrofális eredményeket szült, és a legenda úgy tartja, hogy mélyen elrejtette az erődben.
Ebben a helyzetben Vader a tökéletes tanár, aki felkészít egy ilyen küldetésre, ám hamar rájövünk, Vader nem az a türelmes fajta. Hiszen nem kedvében csinálja, szüksége van a játékosra, aki minden bizonyára nem akar kudarcot vallani. A történet részeként kapcsolatot teremtünk az ősi erőd történelmével, amit feltárunk. Ezzel különleges képességeket szerzünk, amire Vader áhítozik, tehát az ő érdeke, hogy legyen fogalmunk az Erőről. (További részletek a folytatásban!)