Újabb részletek a Vader Immortal II-ről

vader-immortal.png

A múlt hónapban lezajlott san diegói Comic Con rendezvényen több dolgot is megtudhattunk a Vader Immortal második részéről, a mostani D23-on pedig szintén volt egy panel az ILMxLAB VR-játékának témájából kifolyólag. A panelen a játék rendezője, Ben Snow, a felelős kreatív rendező és élménytervező, Jose Perez III, valamint Matt Martin a Lucasfilm Story Grouptól vettek részt.

 

Vader útmutatása az Erőben

 

Az I. rész után tovább kell gyarapítanunk a tudásunkat az Erőről és átnavigálni magunkat a Corvax Erőd alatti csatornákon. Célunk, hogy a Sith-ek Sötét Nagyura elé vigyük az úgynevezett Fényes Csillagot (angolul Bright Start).

 

Ez a szent mustafari tárgy hatalmas és rejtélyes energiát birtokol. Mint a fénykardoknál a kyber kristályok, úgy a lávabolygónak is megvannak a saját kristályai, amivel a helyiek technológiáit működtetik. A Fényes Csillag ezek egyike, ám 'oly kivételesen erős, hogy a mustafari törzs, amivel összefutottunk, szent relikviaként isteníti. Az ereje felkeltette Corvax Úrnő figyelmét, ám katasztrofális eredményeket szült, és a legenda úgy tartja, hogy mélyen elrejtette az erődben.


Training
 

Ebben a helyzetben Vader a tökéletes tanár, aki felkészít egy ilyen küldetésre, ám hamar rájövünk, Vader nem az a türelmes fajta. Hiszen nem kedvében csinálja, szüksége van a játékosra, aki minden bizonyára nem akar kudarcot vallani. A történet részeként kapcsolatot teremtünk az ősi erőd történelmével, amit feltárunk. Ezzel különleges képességeket szerzünk, amire Vader áhítozik, tehát az ő érdeke, hogy legyen fogalmunk az Erőről. (További részletek a folytatásban!)

A Szerzőről

owokaleyo1992

owokaleyo1992

"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn
A Szerző cikkei



A hír megtalálható itt: STARWARSMedia.Hu
https://starwarsmedia.hu/hirek/ujabb-reszletek-a-vader-immortal-ii-rol.html