728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Régi ismerős térhet vissza a IX. részben

Star_wars_episode_ix_logo.jpg

Az állítólagos visszatérőről a folytatásban olvashattok, hogy aki szeretné, elkerülhesse az esetleges spoilert.


Fantha Tracks egy belsős forrásra hivatkozva azt írja, hogy az eredeti trilógia újabb karaktere tűnik fel a folytatástrilógia záródarabjában: méghozzá nem más, mint Lando. Korábban is rebesgették már egy dolgot, amikor elkezdett terjedni a hír, hogy a 81 éves Billy Dee Williams, a figura eredeti megformálója edzeni és diétázni kezdett. Persze hivatalos megerősítés még nem érkezett, úgyhogy nem szabad egyelőre készpénznek venni a dolgot.

Lando karaktere most a Solónak, és főleg Donald Glover alakításának köszönhetően nagy népszerűségnek örvend. Emellett Carrie Fisher halálával szükség lehet egy ismert arcra az új részben. S tulajdonképpen a történet logikája is indokolná a nagydumás szerencsejátékos visszatérését, hiszen az Új Köztársaság bukásával és saját erőiknek a felmorzsolódásával az Ellenállásnak szüksége lesz újabb támogatókra - a Lázadás egykori veteránja pedig nyilván szívesen támogatja majd az újabb elnyomók elleni harcot.

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"I’ve heard the speech, sweetheart. ‘A glorious return to the Republic of old.’ To a guy like me, a new boss is still a boss."
A Szerző cikkei

12 Hozzászólás

  • RacerX
    2018 jún 18 : 22:44
    Beküldte: RacerX

    Illő lenne őt is visszahozni.

    1 0
  • Darth DNS
    2018 jún 19 : 20:31
    Beküldte: Darth DNS

    Na igen, csak sajnos megint az van, hogy a régi kedvenceket újfent nem láthatjuk együtt (Hant és Leiát leszámítva, ami igazából alig volt több a Luke-Leia TLJ-beli interakciónál), amire már Mark Hamill is panaszkodott. Hacsak Lando és Chewie esetleges közös repülését (?) a IX. részben nem vesszük annak...
    Persze lehet, hogy az új filmeket megtekintők felét egyrészt új rajongók teszik ki, akiknek nem jelentenek olyan sokat ezek a karakterek, másrészt pedig az SW-vel szemben majdhogynem közömbös moziba járók. A többiek viszont még mindig elég jelentős létszámban vannak, és Mr. Hamillhez hasonlóan csalódottan veszik tudomásul az események ilyetén alakulását (vagy inkább alakítását) - még akkor is, ha nyilván az újabb generáció áll a középpontban. Ha a "legacy" karakterekkel ilyen mostohán bánnak, akkor viszont inkább várni kellett volna még egy-két évtizedet, míg kihal az SW rajongók régebbi generációja... (Az már más kérdés, hogy addigra maguk a színészek is kihaltak volna.)

    1 1
  • SonOfMurglak
    2018 jún 20 : 16:01
    Beküldte: SonOfMurglak

    Carrie meghalt... most erről nem a stúdió tehet. és akkor már ne hozzák vissza Landót, csak mert nem találkozhat Leiával?egyébként nem gondolom, hogy akár a régi akár az új rajongókat ennyire egységes tömbnek lehetne kezelni. sőt, kifejezetten nem szeretem ezt a fajta szembeállítást. én pl. régi rajongó vagyok, és ez p. pont nem zavart az új filmekben, hogy nem a nagy trió (plusz Lando és Csubi) újraegyesüléséről szóltak... amúgy ha már az előbb a rajongók egy masszaként kezeléséről szóltam: ez is érdekes, hogy csomóan húzzák a szájukat, mert a VII-VIII. a nosztalgia-faktorra épít. na most egy Luke-Leia-Han nagy találkozás lett volna pont ennek a csúcsrajáratása... és teljesen elvette volna a reflektorfényt az új generációtól. itt most szándékosan voltak a régiek háttérbe állítva. ahogyan Obi-Wan és Yoda is csak háttérből segítők voltak az eredeti trilógiában.

    2 1
  • Darth DNS
    2018 jún 21 : 09:55
    Beküldte: Darth DNS

    Igen, de azért azt ne feledjük, hogy akkor Obi-Wan és Yoda nem bírt még számunkra olyan jelentőséggel, mint most, mivel új, eredendően segítő karakterek voltak, csupán mellékszerepekben. Luke, Leia és Han viszont az eredeti trilógiában már a kezdetektől a középpontban álltak, így ők voltak az elsők az univerzumon belül, akikről alapvetően a Star Wars szólt. Ez természetesen idővel, egy új generáció belépése esetén megváltozik, de én egyáltalán nem gondolom, hogy ne férnének, vagy fértek volna meg a régiek és az újak egymás mellett, úgy, hogy mindenki megkapja a neki kijáró időt, súlyt és tiszteletet. Az úgymond össz nosztalgia-faktort nem is kellett volna megnövelni, de például simán lehetett volna valamelyik folytatásepizódban egy általad is említett Luke-Leia-Han nagy találkozás, amikor a régi hősök egy rövid ideig vállvetve harcolnak egymás mellett. Ettől még közben az újak - Rey, Finn, Poe és Kylo - ugyanúgy tehették volna tovább a saját dolgukat oly módon, hogy alapvetően ők alakítják az új trilógia eseményeit, legfeljebb a régi kedvencek támogatásával / ellenállásával / reluktanciájával. Így a régi filmeken felnőtt rajongók is megkapták volna, amire vágytak, és az új karaktereket is sikeresen bevezethették volna.Hogy a régiek ellopták volna a show-t? Ezt szerintem inkább a közönség tagjaira kellett volna bízni: azok számára, akik ragaszkodnak a régi hőseikhez, talán igen, de őket ez egyáltalán nem zavarta volna. Ugyanakkor azok, akik elsősorban az újakra kíváncsiak, ugyanúgy megkaphatták volna azok prominens bemutatását és kibontását.Ez az egész szerintem alapvetően csak koncepció kérdése, és a helyzet az, hogy azon az úton, amin J.J. Abrams és Lawrence Kasdan elindultak (miután Michael Arndt csak egy helyben toporgott), rendkívüli mértékben beszűkítette a lehetőségeket a trilógia folytatására nézve. Emiatt ha úgy vesszük, Rian Johnsonnak is igencsak meg volt kötve a keze, ha egy, egyáltalán bármilyen szinten érdekes vagy életképes SW epizódot akart összehozni... Én viszont hiszem, hogy mielőtt belefogtak az új trilógia elkészítésébe és kiagyalásába, elméletileg kismillió különböző sztorival lehetett volna előállni (kvázi mindegyik egy-egy alternatív univerzum), melyek közül legalább néhány jobb lett volna a mostani verziónál - vagy inkább úgy mondom, hogy több rajongónak és akár semleges nézőnek nyerte volna el a tetszését, és nem lett volna ennyire megosztó sem. Persze ha a Disney-nél futószalagon gyártják a filmeket, úgy elég nehéz minden esetben rászánni a kellő időt és feltárni a lehetőségeket... (Mondjuk szerintem lehetne, de ahhoz sokkal jobb tervezésre és hatékonyabb kollaborációra lenne szükség a mostaninál.)

    0 1
  • SonOfMurglak
    2018 jún 21 : 10:38
    Beküldte: SonOfMurglak

    továbbra is az a bajom azzal, amit írsz, hogy azt feltételezed, hogy mindenki, aki "a régi filmeken felnőtt rajongó", az ugyanarra vágyik. én azokon nőttem fel, és nem azt akartam látni, hogy itt is akkora szerepe van a régieknek. hogy kaptak-e elég súlyt és tiszteletet, annak a megítélése meg már szubjektív. mindhármuknak voltak nagyon jelentős és jó pillanatai, és mindegyiküket kb körülrajongták az újak...
    attól még, hogy mi már Luke-ékat ismertük, nem úgy mint anno Yodát, hogyha itt is több szerepet kapnak, akkor megint csak minden róluk szólt volna. az új harcokat már az új generációnak kellett megvívni. a nagy trió azért hozzáadta a magáét így is, de ha most megint arra futott volna ki, hogy ők összefognak és úgy mentenek meg mindenkit... akkor ez még mindig az ő sztorijuk lenne...

    1 0
  • Darth DNS
    2018 jún 22 : 09:23
    Beküldte: Darth DNS

    Hát én meg hiszem, hogy eredendően meg lehetett volna úgy csinálni az egészet, hogy működjön a sztori az újakkal és a régiekkel, és ne legyen ennyire megosztó az eredmény, illetve ne legyen ennyi csalódott rajongó.
    Amúgy láthatóan mindig akad valaki, aki kész megvédeni a Disney-mundér becsületét - csak kár, hogy az már régen rossz, ha valamit ennyire védeni kell...

    0 2
  • SonOfMurglak
    2018 jún 22 : 13:13
    Beküldte: SonOfMurglak

    persze, ez így nagyon kényelmes, hogy aki nem ért veled egyet, arra rásütöd, hogy a Disney-t védi... tehát mivel neked nem jött be, ezért akinek tetszett, az már csak ilyen szánalmas Disney-s@ggnyaló lehet?? ez megint ugyanolyan értelmetlen és indokolatlan leegyszerűsítés és általánosítás, mint kijelenteni, hogy minden "régi filmeken felnőtt" rajongónak ugyanaz a véleménye, mint neked...
    ja, és amúgy én egyébként sem védtem semmit. csak leírtam a véleményem, ami történetesen nem egyezik a tiéddel. nem erőlködök, hogy "védjem", azaz rábeszéljelek, hogy kedveld meg. te úgy látod, én meg így. ennyi.
    (egyébként is, ha valamit védeni kell, az egyáltalán nem azt bizonyítja, hogy az a dolog rossz lenne. pusztán csak azt mutatja, hogy valaki megtámadta - ami azért nem ugyanaz...)

    0 0
  • Revan
    2018 jún 19 : 12:46
    Beküldte: Revan

    Meglátjuk, igaz-e.

    1 0
  • paul
    2018 jún 21 : 08:26
    Beküldte: paul

    Úgy látszik megint kell valaki akit megölhetnek :(

    0 0
  • RacerX
    2018 jún 21 : 09:54
    Beküldte: RacerX

    Ezt miből gondolod?

    0 0
  • Attila2
    2018 jún 21 : 14:03
    Beküldte: Attila2

    Mivel Luke és Han is meghalt valószínűleg Leiára is ez várt volna.
    Lehet Lando is erre jut.

    0 0
  • Darth DNS
    2018 jún 22 : 09:35
    Beküldte: Darth DNS

    Talán furcsa, hogy ezt mondom, de szerintem biztos, hogy Lando nem fog a fűbe harapni. Egyrészt őt (szinte) sosem hagyja cserben a szerencséje, másrészt így-is úgy is ez lesz az utolsó mozis feltűnése, legalábbis ami az univerzumon belüli kronológiát illeti. Hogy évekkel vagy évtizedekkel utána mi történik, az már lényegében mindegy az ő szempontjából. Mivel nem Erőhasználó, és nem is a Skywalker család tagja (mint közvetve Han), a Jedik és társaik sorsára hosszú távon gyakorlatilag nulla a ráhatása.

    0 0

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 53
  • Tagok: 1
  • Összes tag:381
  • Legújabb:ktib
  • Legtöbb online:171
    Vendégek: 170 Tagok: 1 ekkor: 2018 június 20 szerda - 21:43:11