728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Obi-Wan és Vader párbaja újragondolva

reimagined.png

FXitinPost csatorna újragondolta a Halálcsillagon lejátszódó párbajt.

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

12 Hozzászólás

  • Steery
    2019 máj 16 : 19:31
    Beküldte: Steery

    Nagyon látványos verekedős kardozás, de számomra hihetőbb volt az eredeti, visszafogottabb összecsapás. Mivel Kenobi már idős volt ekkor, Vader pedig egy kiborg, azaz egyikük sem volt éppen a toppon.

    1 1
  • pityesz
    2019 máj 16 : 19:56
    Beküldte: pityesz

    Igen, hihetőbb, bár nem olyan biztos, egy jól kiképzett öreg mester simán tudhatja azt a szintet amit fiatalon, csak gondolom némiképp lassabban, ezáltal az eredeti kard párbaj azért a mai szemmel nézve, kicsit öreg tatásra sikerült, főképp a többi részhez képest.Ez a videó zseniális, simán lecserélném az egyik Új remény változatomat erre a kardpárbajra a filmben, közelebb kerülne a többi részhez látványban, főleg az előzmény filmekhez.

    2 0
  • SonOfMurglak
    2019 máj 18 : 13:16
    Beküldte: SonOfMurglak

    azért azután, amit Vader a Rogue One-ban leművelt, egyáltalán nem hihetőbb ennél az eredeti jelenet.
    egyébként mindkét verziót meg lehet magyarázni, ha akarjuk.... de tudjuk, hogy egyszerűen csak az volt benne, hogy anno nem vették annyira komolyan ezt az egészet, mint később, az előzményfilmek forgatásakor. nyilván ezért is készült ez a videó, elképzelték, milyen lett volna a párbaj ha most forgatják.

    1 0
  • Gen_Mac302
    2019 máj 18 : 17:07
    Beküldte: Gen_Mac302

    Az is benne lehet,hogy nem vették komolyan, de az is ott van,hogy a technológia, amit akkor használtak a kardokhoz, meg sem engedte hogy összeérjenek, ezért a színészeknek óvatosan kellett eljátszani a jelenetet.Viszont a mai technológiával, ha nem is ilyen vehemensen, de azt hiszem, nem lenne annyira visszafogott. Kicsit jobban hasonlítana az előzményfilmekhez,de szolidabb lenne, lévén az univerzumon belüli okok miatt.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 máj 21 : 10:20
    Beküldte: SonOfMurglak

    Igen, én is azt gondolom, hogy ha ma csinálnák, intenzívebb lenne azért.

    0 0
  • TomeKK
    2019 máj 24 : 15:37
    Beküldte: TomeKK

    Az RO-ban Vader, nem egy jedi ellen harcolt, csak néhány rémült katona ellen, arról nem is beszélve, hogy sietnie kellett. Nem mondom, hogy az öreg Kenobival az eredeti jelenet tökéletes volt, de volt benne valami méltóság. Bár tény, hogy inkább technikai korlátoknak köszönhető az amit láttunk.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 máj 25 : 09:18
    Beküldte: SonOfMurglak

    igen, de ha ott elég mozgékony tudott lenni, akkor itt miért nem?
    én nem mondtam, hogy rossz az eredeti jelenet, csak hogy nem gondolom, hogy az a verzió hihetőbb - illetve hogy csak azt lehetne megmagyarázni.
    s végső soron, ahogy te is írtad, úgyis csak a technikai korlátok miatt olyan visszafogott az a párbaj... és éppen ezért lényegében nincs is értelme arról beszélni, mi hihetőbb

    2 0
  • TomeKK
    2019 jún 16 : 11:05
    Beküldte: TomeKK

    Ha már mozgékonyság, a RO-ban igazából Vader csak sétált előre, fénykardal hárította a lövéseket, meg használta az erőt és ennyi. Nem is volt ideje és helye, hogy nagyobb mozdulatokat alkalmazzon. Azzal a néhány szerencsétlen lázadóval szemben amúgy is mi értelme lett volna? Viszont egy olyan jedivel szemben mint Kenobi, már más fajta harcmodort "illik" alkalmazni, főleg Vadernek aki igazából bosszút állt. Az eredetiről továbbra is azt mondom volt egy méltóság benne, igaz, hogy technikai akadályok eredményezték, de a kor színvonalához tökéletesen passzolt. Mi most kaptunk egy a mi korunkhoz képest "trendi" alternatívát. Igazad van nincs értelme a hihetőségről beszélni, mind 2 felvételnek meg van a miértje és a saját korának szellemiségéhez képest kell nézni, de, így, én mind2őt okénak látom.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 jún 16 : 15:43
    Beküldte: SonOfMurglak

    persze, igazad van, nem is arra gondoltam, hogy ugrálna, de azért a mozdulatai erőteljesebbek a Rogue One-ban, nem olyan visszafogottak, mint a New Hope-ban. de tényleg én is azt mondom, hogy nincs baj az eredetivel 08 szeretem azt is, és nem is kellene bolygatni magát a filmet. de egy ilyen rajongói "mi lett volna, ha" videó érdekességnek jó 08

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 máj 18 : 14:53
    Beküldte: Kempesbaba

    Hihetetlen látvány! És külön tetszik ahogy a régi és az új jeleneteket összefésülték.Azt nem mondom hogy jobb mint az eredeti (bizony,annak a koreográfiának is meg volt a miértje) de jó látni hogy vannak ilyen lelkes emberkék akik ily módon is tovább viszik a disney által lehugyozott lángot

    3 3
  • Blade
    2019 máj 20 : 22:03
    Beküldte: Blade

    Nekem ez olyan mintha pc-én játszanék az eredeti sokkal jobban bejön.

    0 2

  • PAVideoStudio

    Egyéb könyvek

    James R. Hansen: Az első ember - Neil Armstrong élete A könyv Neil A[tovább...]
    Írta: PAVideoStudio 3 napja
  • pla

    Könyvek

    Sziasztok !Vajon mit tudunk meg a Zsivány Egyes: Képes Enciklopédiábó[tovább...]
    Írta: pla 6 napja
  • RacerX

    Star Wars IX. rész

    Van olyan dolog ami szerinted valaha is jól működött?
    Írta: RacerX 3 hete
  • Steery

    Rendezvények

    Beszélgetés a Star Wars pszichológiájáról Lázár Gergely és Brandon Ha[tovább...]
    Írta: Steery 1 hónapja
  • Steery

    Star Wars IX. rész

    Ebben a cikkben azt bizonygatják, hogy nem megy a film rovására a roh[tovább...]
    Írta: Steery 1 hónapja

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 41
  • Tagok: 0
  • Összes tag:448
  • Legújabb:Bandert01
  • Legtöbb online:187
    Vendégek: 187 Tagok: 0 ekkor: 2019 január 01 kedd - 00:44:56