Nyáron kezdődik a IX. rész forgatása

Star_wars_episode_ix_logo.jpg

A Disney D23 Expo rendezvényén J.J. Abrams videóüzenetben közölte a résztvevőkkel, hogy 2018 nyarán elkezdik forgatni a folytatástrilógia utolsó darabját. A IX. részről egyelőre csak annyit tudunk, hogy Abrams az írója és a direktora, illetve hogy Chris Terrio is besegített a forgatókönyvbe.

A film bemutatóját 2019. december 20-ra tervezik. 

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"I’ve heard the speech, sweetheart. ‘A glorious return to the Republic of old.’ To a guy like me, a new boss is still a boss."
A Szerző cikkei

31 Hozzászólás

  • DarthTom
    2018 febr 17 : 17:36
    Beküldte: DarthTom

    Remélem Abrams tanul a 7. részből és mer elszakadni a nosztalgiától. Nagyobb kreativitás kell a történet terén és jól lenne már a trilógia utolsó részében a galaxis folyamataiba, jelenlegi helyzetébe jobban belelátni.
    Chris Terrio pedig a DC filmek világába nem túl jól szállt be. Az már más kérdés mennyire hagyták kibontakozni.... és most J.J. mellett mennyire fogják.

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 17 : 19:48
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Kíváncsi leszek, mihez kezd majd Abrams a VIII. részben felvázolt katyvasszal, az abban adott "válaszokat, megoldásokat" mennyire veszi majd figyelembe/írja majd felül, valamint lesz-e benne újabb Halálcsillag vagy a VIII. rész mintájára egy "miniatürizált Halálcsillag".

    0 0
  • Blade
    2018 febr 17 : 20:26
    Beküldte: Blade

    Én kimondottan örülök, hogy visszatér RJ után...csak hát a 8. után mit tud ebből megmenteni nem tudom....de bízok benne mert nekem a 7. rész retrosága ellenére tetszett.

    0 0
  • Darth Law
    2018 febr 18 : 08:21
    Beküldte: Darth Law

    Szerintem semmilyen katyvasz nincs a 8. részben. Tény, hogy nehéz lenne megjósolni, mi fog történni.
    Nekem két elvárásom van a 9. részhez. Ne legyen több Halálcsillag, és ne másítsa meg a 8. történetét. (Főleg, hogy Snoke ne térjen vissza húsvér valójában. De az se lenne gond, ha Rey szülei sem változnának meg, csak a "bizonyos szemszög" miatt)

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 18 : 11:56
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Annyira nincs benne katyvasz, hogy néhány kérdésre még maga Rian sem igazán tudja a választ.- miért olvadt fel Leia, és repült vissza Supergirl módjára a hajóba, ha egyszer sosem kapott Jedi kiképzést Luke-tól? --> Kathleen Kennedy azt mondta, hogy ez Leia egyfajta túlélési ösztöne, ahogy Luke-nál is az V. részben a wampás jelenetben, hát azért- mi volt az a kivetülés képesség, amit Luke használt? --> twitter oldalára feltölt egy képet a Legendáknak számító Jedi Útja c, könyv egyik oldaláról a "doppelgänger" c. részről- kik Rey szülei? --> Daisy: "Rey találkozása a szüleivel igazán megható jelenet lesz." --> valójában: SENKIK, mert Kylo azt látta, és abban a pillanatban úgy hisz, az az igazság. Ehhez képest a VII. rész egyik jelenetének hátterében maga Maz mondja el Hannak, hogy kik ők/voltak, aki rögtön máshogy kezd el viselkedni a lánnyal/viszonulni hozzá.- miért kellett a filmbe az a kínos kaszinós rész?- miért hagyta hátra Luke az úticéljához vezető térkép egy darabját Lor San Tekkánál, ha egyszer a VIII. részből az derül ki, hogy nem akarta, hogy rátaláljanak, ráadásul miért pont oda vonul száműzetésbe, ami a térkép végcélja is egyben? stb.

    3 0
  • SonOfMurglak
    2018 febr 18 : 14:01
    Beküldte: SonOfMurglak

    most nem azért, de nem értem a problémádat... ha egyszer mindegyik kérdésre volt válasz, akkor mi itt a baj?
    azt meg ő már előre elmondta, hogy számára pont nem az a fontos, hogy kik Rey szülei, nem erről kell szólnia a karakternek... arra nem emlékszem, hogy konkrétan ígérte volna, hogy Rey találkozik a szüleivel... de ha így is volt, akkor is ennyi előzetes megtévesztés szerintem simán érthető.
    arra sem emlékszem, hogy korábban bárki mondta, vagy utalt volna arra, hogy Rey szülei annyira fontosak lettek volna... Maz pl. mikor árulta el, hogy kik ők??
    Luke esetében meg azért még mindig nem lett megmagyarázva minden, ez egyértelmű volt, nagyon titkolózott. de az, hogy valami nincs konkrétan megmagyarázva, nem jelenti, hogy ne is lehetne rá magyarázat...
    nyilvá n a végleges válaszok majd az utolsó részben érkeznek.

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 18 : 15:08
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    "Maz pl. mikor árulta el, hogy kik ők??"

    A VII. részben Maz Kanata kastélyánál van egy jelenet, ahol Han megkérdezi, hogy ki ez a lány? Erre a kamera eltávolodik róluk, és azt mutatják, ahogy Rey és Finn a kamera előterében beszélgetnek, közben a háttérben látható, ahogy Maz nagyban magyaráz Hannak. Az ezt követő jelenetben pedig Han rögtön máshogy kezd el viszonyulni Rey-hez, még a beszédstílusa is jelentősen megváltozik.

    A twitteren Pablo is próbálta beadni, hogy San Tekka találta meg a térképet, közben meg Luke hagyta neki hátra! De amikor felhívták erre a figyelmét, se szó se beszéd, az összes tweetjét törölte, amiben az ellenkezőjét állította.
    Sem a Lucasfilmnél, sem a Story Groupnál nincs ötlete senkinek arról, hogy merre halad az egész, pedig Kathleen Kennedy nagyon az ellenkezőjét állította! És ezt még Rian is megerősítette, amikor megkérdezték twitteren tőle, hogy volt-e valami lefektetett irány, amerre a saga halad?

    "I'm sure they talked about where it might go early on, but when they came to me there was no mapped story presented beyond TFA"

    "Biztos vagyok benne, hogy korábban beszéltek róla, hogy mindez hova vezethet, de amikor hozzám fordultak, semmilyen lefektetett irány nem volt a TFA.utánra vonatkozóan,."

    Keresd ki nyugodtan, még mindig fent van a tweet!

    0 0
  • owokaleyo1992
    2018 febr 18 : 16:09
    Beküldte: owokaleyo1992

    Ki mondta azt, hogy Luke térképet hagyott maga után? Lor San Tekka ugyanúgy az első Jedi Templomot kereste, az ő kutatásainak nyomán keletkezett az a térkép, amit Poe-nak odaad.

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 18 : 20:09
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    @owokaleyo1992:https://
    pbs.twimg.com/ media/
    DRbshu5W4AM34ED.jpg "
    When Luke goes into hiding, he gives Lor San Tekka a map fragment showing his destination.""
    Mielőtt Luke elbújdosna, Lor San Tekkának adja a térkép egy darabját, felfedve ezzel úticélját."(STAR WARS: The Visual Encyclopedia 2017 - egyfajta Képes Enciklopédia Best Of, korábban nem publikált, kiegészített tényekkel, mint az említett térképes rész)És ez a hivatalos verzió! Ugyanis minden olyan tweetjében, amiben Pablo az ellenkezőjét állította, azt később Hidalgo saját maga törölte. És nem ez az első alkalom, amikor megpróbálta felülírni a saját maga által Képes Enciklopédiában leírt tényeket, csak erről van egyedül "kézzelfogható" bizonyítékom.Ennek a tweetnek a hatására törölte minden korábbi hozzászólását a témával kapcsolatban:https:/ /twitter.com/ whoareyoutocare/ status/ 943203218808627200

    1 0
  • Blade
    2018 febr 19 : 18:54
    Beküldte: Blade

    Ez az ENciklopédia nem fog nálunk megjelenni?

    A másik meg, ha le van írva akkor minek ír mást, és törli meg stb...ennek mi az értelme van?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2018 febr 19 : 18:59
    Beküldte: SonOfMurglak

    Most az, hogy Hidalgo ebbe belezavarodott, az már értelmetlenné teszi? Nem hiszem...
    Egyébként is, amire nem kapunk magyarázatot, az még nem plot hole, és pláne nem katyvasz.

    Az meg, hogy Maz és Han a háttérben beszél, az nem jelenti, hogy Rey szüleiről lenne szó... Nem volt erre sehol utalás.

    Abban sem látok problémát, hogy nem tudják előre, merre tart a sztori... Sokszor elmondták már azt is, hogy anno Lucas se döntötte már el 77-ben, hogy Vader lenne Luke apja...

    Másrészt szerintem ahogy a történet itt folytatódott, az jól ráépült az előző részre. Tény, hogy filmként nagyon más volt a VIII. de sztorijában azt vitte tovább, amit az előzőelkezdett. nem úgy, ahogy vártuk, de megvolt a logikája.

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 19 : 21:35
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Hidalgo a Story Group egyik tagja, és feladatai közé tartozik, hogy felügyelje a történetek közötti folyamatosságot/ kapcsolatokat, és megakadályozza az ellentmondások létrejövését. Annak idején ezzel az indokkal törölték el a EU-t, és hozták be a Kánont, és vele együtt az azt felügyelő szervet, a Story Group-ot. Az, hogy valaki a SG-ból később teljesen mást állít, mint amit valaki korábban már lefektetett, azzal nem csak, hogy ellentmondásokat hoz létre, hanem nevetségessé és értelmetlenné teszi a Story Group szerepét, mint "Kánont felügyelő szervet", pláne akkor, ha ezeket az ellentmondásokat a SG egyik tagja saját maga hozza létre.

    És aközött, hogy San Tekka maga találta meg a térkép egy darabját, vagy Luke SAJÁT MAGA hagyta neki hátra, ég és föld a különbség, pláne akkor, ha Luke a VIII. rész maga jelenti ki, hogy azért vonult félre a világról, mert akar többé semminek sem a része lenni, valamint direkt ezért is szakított meg minden kapcsolatot az Erővel.

    És az, hogy mi volt '77-ben, az nagyon messze áll a mai helyzettől, főleg annak tudatában, hogy maga Kathleen Kennedy mit nyilatkozott még 2015 decemberében:

    [Linkelt tartalom]

    "WE WERE SORT OF PLOTTING OUT, because obviously if you know up front that you’re building the pacing INSIDE A TRILOGY STRUCTURE, WE NEEDED TO HAVE SOME SENSE OF WHERE THIS SAGA WAS GOING without locking in on things and leaving room for creative development. But WE HAD TO HAVE SOME SENSE OF WHERE WE WERE GOING."

    "VOLT BIZONYOSFAJTA ELKÉPZELÉSÜNK, mert nyilvánvalóan, ha már jó előre tudod, hogy ELEVE TRILÓGIASZERKEZETBEN GONDOLKODSZ, SZÜKSÉGÜNK VOLT ARRA, HOGY TUDJUK, MERRE FOG EZ A SAGA HALADNI anélkül, hogy előre meghatároztuk volna a dolgokat, de mégis teret engedve a kreatív fejlődésnek. VISZONT BIZONYOS ÉRTELEMBEN MEG KELLETT HATÁROZNUNK, HOGY MILYEN IRÁNYBA IS HALADUNK."

    Majd jött Rian, aki twitteren azt mondta, "semmilyen lefektetett irány nem volt a TFA.utánra vonatkozóan." Na ez a nagy különbség '77 és a jelen helyzet között.

    0 0
  • Darth DNS
    2018 febr 20 : 09:21
    Beküldte: Darth DNS

    Na igen, tényleg ideje lenne már, hogy a Story Group alaposan összekapja magát. Ahelyett, hogy mindenféle Easter Egg-eket meg (paródiára történő!) utalásokat ejtenek el a filmekben, inkább a kontinuitásra kellene koncentrálniuk...

    0 0
  • Blade
    2018 febr 20 : 11:11
    Beküldte: Blade

    ''semmilyen lefektett irány nem volt a TFA után'' Nem a lószart nem volt csak ugye RJ mint ugye nyilatkozta fogta, és kidobott mindent a szemétbe mert, hát ő ezt így fogja azt megy úgy Kennedytől meg számomra felfoghatatlan mai napig miért kapott ekkora hatalmat, hogy még a forgatókönyvírást is egyedül végezte...lehet volt a háttérbe egy kis nyali fali köztük már másra én nem tudok gondolni... Arról nem beszélve, hogy JJ nyilatkozta, hogy megvolt a felvázolt ötlet a folytatásra, és mikor megnézte az átírt forgatókönyvet, hogy is volt tán így volt leírva a cikkbe: ''Hátrált egyet, és csak annyit mondott tegyetek úgy, ahogy látjátok''Én valahogy inkább JJ-nek hiszek aki elkezdte az egészet az egy dolog, hogy nem voltak még kiforrva a dolgok, de azért ezekből a nyilatkozatokból lejön az, hogy voltak elképzelések, hogy merre, hogyan tovább csak RJ jött azt megakarta mutatni mekkora májer csávó azt azóta még a pornószínésznő is fikázza a filmjét ugyan már...De akkor most a végén ebből a Lukeos térképből mi maradt meg hivatalosnak?

    0 0
  • Darth Law
    2018 febr 20 : 13:28
    Beküldte: Darth Law

    Egy másik nyilatkozata szerint viszont teljesen odavolt RJ forgatókönyvéért. Plusz a napokban tett nyilatkozatai alapján nem különösebben érdekli, kinek mi a véleménye a TLJ-ról....

    0 0
  • Blade
    2018 febr 20 : 14:02
    Beküldte: Blade

    Persze, hogy utólag odavolt érte most mondta volna, hogy tragédia ahogy van? 01
    Meglincselték volna szerencsétlent....

    Abba biztosak lehetünk, hogy JJ-ék nem írták volna még ki Snikerset főleg, hogy ő hozta be biztos vagyok benne másabbak lettek volna a tervek vele...de akkor még Lükéről nem is beszéltem....

    Én nagyon sajnálom, hogy nem maradt mind a 3 részre JJ, de elfogadom akinek bejött a 8. rész nincs ezzel semmi baj, de én éreztem, hogy ez a váltás nagyon rossz húzás lesz, hát számomra sajnálatosan be is jött pedig szerettem volna szeretni amit látok, de nem ment.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2018 febr 23 : 09:10
    Beküldte: SonOfMurglak

    Igen, Hidalgo a Story Groupnál van. de ő is ember, hibázhat. ebben az esetben szerintem csak annyit vétett, hogy ő egy olyasmit kezdett el magyarázni, ami még nem volt letisztázva... de legalább Twitteren tette, nem egy könyvben. És amúgy is, csak ismételni tudom, hogy a trilógia harmadik részében úgyis lesznek még magyarázatok.

    Az hogy mi volt '77-ben csak annyiból érdekes, hogy ha jó volt amit anno Lucas csinál akkor miért kérik számon most azt hogy nem előre találnak ki mindent...

    Kennedy nyilatkozata meg elég tágan értelmezhető... "some sense of where we were going" -> "volt valami fogalmunk arról, hogy merre tartunk" - ez azért nem egyenlő azzal, ahogyan te fordítottad!!!!! ez nem azt jelenti, hogy ki akarták már találni előre, hogy mi lesz az egyes filmekben... sokkal inkább arról van szó, hogy irányokat határoztak meg. és ennek nem mond ellent az amit Rian mondott, hogy nem volt konkrétan részletesen kidolgozott sztori. egy példa: mondjuk azt kitalálhatták előre, hogy Rey és Kylo közt nem az a tipikus ellenséges viszony legyen, hanem legyen vmifajta megértés köztük - de hogy ezt hogyan valósítják meg, azt a forgatókönyvíróra bízták.

    1 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 24 : 12:10
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    "ő egy olyasmit kezdett el magyarázni, ami még nem volt letisztázva..."
    Olyannyira nem volt még letisztázva az egész, hogy nyomtatásban, könyv formájában (a benne lévő infókat pedig a SG hagyja jóvá) már azelőtt megjelent, hogy Pablo a tweetjeivel megpróbálta volna felülírni a könyvben már kiadott tényeket.Az utolsó mondat fordításáról pedig, annyit, így jár az ember, amikor siet: félrefordítja a dolgokat.Azt ugye észrevetted, hogy az utolsó mondatban szerepel a "we had to... (we did have to = kellett lennie nekünk) rész is?"VISZONT, [BIZONYOS ÉRTELEMBEN], VALAMIFÉLE ELKÉPZELÉSÜNKNEK KELLETT LENNIE ARRÓL, HOGY MILYEN IRÁNYBA IS HALADUNK,"Most már jobb?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2018 febr 24 : 18:50
    Beküldte: SonOfMurglak

    nézd, én már nem tudom követni ennyi komment után, hogy most akkor mit írtál, Hidalgo tweetje vagy az enciklopédia volt előbb... igazából a mondandóm lényege akkor is az, hogy ha vmit elszúrt(ak), ebben az esetben szerintem elnézhető, mivel ez mégse olyasmi, hogy egy filmben vagy regényben/
    képregényben lefektetett dolognak mondtak ellent. másrészt pedig amúgy is, ha akarják, találnak ki erre is magyarázatot. ugyanilyen ellentmondások voltak a prequelek meg az OT között is, és utólag el lett simítva (mint hogy Ben nem ismerte R2-t).a mondatban meg igen, benne van, hogy "kellett", de akkor is csak azt jelenti a vége, hogy "valamiféle ELKÉPZELÉS". az elképzelés az messze nem előre lefektetett irányvonal, vagy terv... erre írtam a Kylo-Rey kapcsolatról szól példámat....

    1 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 25 : 13:10
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Igen, kicsit zavaró, hogy a kommentek most már nem fentről haladnak lefelé, hanem fordítva, viszont a rájuk adott válaszok meg fentről lefelé..

    "az elképzelés az messze nem előre lefektetett irányvonal, vagy terv... erre írtam a Kylo-Rey kapcsolatról szól példámat...."

    Így már értem.

    0 0
  • Blade
    2018 febr 25 : 08:58
    Beküldte: Blade

    De akkor most végül mi maradt meg? Vagy mi lett letisztázva? Luke hátrahagyta vagy meg lett találva mert, ha úgy nézzük tényleg van különbség.

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 25 : 13:04
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Mivel minden tweetje, amiben Pablo az ellenkezőjét állította törlésre került, ezért a "Mielőtt Luke elbújdosna, Lor San Tekkának adja a térkép egy darabját, felfedve ezzel úticélját." a hivatalos.

    A "STAR WARS: The Visual Encyclopedia (2017)" magyar megjelenéséről pedig egyelőre nincs semmi hír.

    0 0
  • Blade
    2018 febr 25 : 16:39
    Beküldte: Blade

    Azért ez tényleg egy nem mind1 információ. Viszont e könyv megjelenése nagyon jó lenne, ha jönne magyarul.

    Viszont azt nem értem,ha a könyvbe leírja ezt akkor utána miért próbál változtatni nem látom ennek értelmét főleg úgy, hogy mielőtt megjelenne a könyv látja olvassa, hogy mi maradjon, és mi változzon ...

    0 0
  • Darth Law
    2018 febr 26 : 13:45
    Beküldte: Darth Law

    Igazatok van. Máglyára vele, de minimum egy körömtépést neki! Komolyan arról vitázunk, hogy valaki egyszer hibázott? KaleeshDemiGod te is hibáztál egy jelenet leírásában kicsit feljebb (vagy lejjebb, mert már én se tudom mi merre van 01) pedig az filmben van. Nyilván azért törölte a tweetet, mert rájött, hogy hibázott. Na bumm.

    Egyébként nem tudom mennyire nevezhetjük ezeket az enciklopédiákat kánon tartalomnak. A hivatalos idővonalakon sem szerepelnek. Pedig abban még a HoloNet adások is benne vannak. Persze, iránymutatást adnak, de most ha valakinek van egy jó sztorija, ami illeszkedik a filmek/könyvek/ sorozatok világába, de ellentmond egy enciklopédia egyik háttérinformációjána k, szerintem az még bőven megbocsátható vétség. Számomra az a lényeg, hogy a sztorikban ne legyenek ellenmondások. Vagy legalább ne nagyok, mert idővel úgyis lesznek ellenmondások. Olyan nincs, hogy nincs. Akárhány ember is dolgozik az ügyön, ahogy nő az univerzum egyre kevesebb részletet lehet fejben tartani.
    És ha most nekem sztoriban elmesélik, hogy került a térkép Lor San Tekkához, pont nem fog érdekelni, hogy egy enciklopédia mit mond. Ha utána a sztorit akarják megváltoztatni, az már más kérdés. Ebben az esetben valóban igazat adnék nektek, mert ebben az esetben tényleg nincs értelme a SG-nak.

    0 0
  • DarthTom
    2018 febr 26 : 14:39
    Beküldte: DarthTom

    Wookieepedián van rajta kánon pecsét. Elégé gáz, ha nem lennének kánon tartalmak! Nem lenne értelme sem! + miért is venném meg akkor? 08

    0 0
  • Blade
    2018 febr 26 : 21:51
    Beküldte: Blade

    Megmondom őszintén mióta kánon van azóta kezdtem el begyűjteni a könyveket mivel most jobban átlátom mi merre hány méter, és ezek a kiegészítő kiadványok eléggé jól jönnek plusz információnként külön érdekességek. Egyik kedvenc könyvem azóta pl. Rey Jakkus túlélési útmutatója amiben számos új dolgokat tudunk meg a bolygóról, és különböző helyszínekről nagyon tartalmas, és tök jó olvasgatni. Szóval nekem spec. számít azért, hogy miket tartalmaznak ezek.
    Arról nem beszélve, hogy minél többet akarok megtudni az Univerzumról mert egyszer szeretnék egy minőségi, és igényes szerepjátékot mesélni 01 vagy akár játszani 01

    0 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 26 : 22:06
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Az volt a kedvenc Pablo érvelésem, mikor a könyvről készült kép után azzal próbált védekezni, hogy a térképen csak az útvonal van rajta, az úti cél maga nincs. XD (Kíváncsi vagyok akkor Chewie-ék honnan tudták, hová kell menniük, ha egyszer nincs rajta?)

    Majd a srác tweettelte ezt:
    [Linkelt tartalom]

    0 0
  • Darth Law
    2018 febr 18 : 21:21
    Beküldte: Darth Law

    Én már konkrétan azt is gáznak tartom, hogy egyáltalán magyarázkodnia kell, mert ennek a fantasztikus világnak a rajongói annyira nagyon nagy rajongók, hogy akármi érkezik, az csak rossz lehet. Az OT minden kérdés nélkül zárult le? Mert szerintem nagyon nem, különben ezt a történetet nem kéne már 40 éve foltozni. A fontos kérdésekre, mint feljebb írtad, volt válasz. Csak oda kellett figyelni egy kicsit. Ráadásul ez egy középső rész. Ha minden kérdésre választ kapunk, akkor minek kéne 9. rész?A térképet egyébként Palpatine titkosíttatja. Kylo elmondja a 7. részben, hogy megtalálták a térképet a Birodalom archívumában, de ez a rész hiányzik belőle. Luke pedig megtalálta az iránytűt, ami odavezette az első Jedi templomhoz.ÉS Maz aztán marhára nem mondott semmit Rey szüleiről. Nem tudom te melyik filmet nézted, de amit én szoktam nézni, abban épp Maz kérdezi meg Hantól, hogy "ki ez a lány?" és nem Han kérdezi ugyanezt. Ráadásul a jelenet után Han sehogy sem tud máshogy viselkedni Rey-jel, mert a következő jelenet, amikor találkoznak már a Csillagpusztítón van. Ahova Han fia vitte a lányt, azt a lányt, akinek munkát ajánlott. Persze, hogy felelősségének érzi, hogy visszahozza.

    2 0
  • KaleeshDemiGod
    2018 febr 19 : 11:21
    Beküldte: KaleeshDemiGod

    Akkor azt a rész kicsit benéztem. Bevallom, van már egy éve is, hogy utoljára láttam a VII. részt, úgy látszik, kicsit összekevertem a dolgok sorrendjét.

    0 0
  • Attila2
    2018 febr 18 : 08:36
    Beküldte: Attila2

    Azért az egy jó húzás volt tőle,hogy maguk a szereplők se azt kapták amit vártak.Velük mondatja ki amit kell.Maga Snoke mondja ki,hogy Kylo soha nem lesz Vader akármit csinál.A jelleme nem olyan,kicsit se.Szintén Rey mondja ki,hogy a szülei egyszerű emberek voltak.Legbelül ő is tudta.Nagy hiba lenne,ha ezt módosítaná Abrams.Snoke ne térjen vissza!Most komolyan,láttuk hogy kettévágták és tuti nem illúzió volt.
    Biztos vagyok abban,hogy van háttere,majd idővel megkapjuk azt is.Esetleg flashback jelenetben legyen benne mert az elfogadható.
    Az viszont kétségtelen,hogy ha megkérdeznék melyik legutóbbi 3 SW filmben van a legtöbb disney vonás,akkor ezt mondanám.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2018 febr 18 : 14:07
    Beküldte: SonOfMurglak

    Mint film, nekem sokkal jobban tetszett Az ébredő Erő, mint Az utolsó Jedik, viszont ahogy a sztorit tovább vitte RJ, az tetszett. a Kylo-Rey viszony alakulása, az Ellenállás szétverése, Snoke megölése jó húzás volt. még annak is örülök, hogy Rey szülei senkik. az meg megint tök jó, hogy mindenhol megtörtént a generációváltás: az Első Rendnél, az Ellenállásnál és Jediknél is. inkább csak az érdekel, hogy JJ hogy tudja majd elhitetni velem, hogy a teljesen leamortizált Ellenállás képes egyetlen film alatt hirtelen megfordítani a háború állását; meg hogy milyen módon zárja le Rey és Kylo sztoriját... igazából szerintem az a baj, hogy ezt csak elrontani lehet 16 nagyon nehéz lesz vmi ütős befejezést összehozni, amire nem érzi az ember, hogy túl kiszámítható, túl gagyi, túl semmitmondó... és mindegy, hogy ki a rendező, ez mindenképp így lenne.

    0 1
  • Darth DNS
    2018 febr 19 : 10:42
    Beküldte: Darth DNS

    Szerintem nem is kell elhitetnie Abramsnek, hogy "a teljesen leamortizált Ellenállás képes egyetlen film alatt hirtelen megfordítani a háború állását", mivel elvileg legalább egy évvel a TLJ után fog folytatódni a történet, ami alatt azért sokminden változhat a galaxisban.Ellenben az valóban igaz, hogy a jelenlegi leosztás szerint nagyon nehéz lesz valami ütőset és eredetit összehozni a IX. részben, mivel minden afelé mutat, hogy a sequel trilógia az eredeti trilógia durva másolata néhány csavarral és változtatással. Én leginkább arra vagyok csak kíváncsi, mi lesz Abrams azon ígéretéből, hogy a teljes sagát felölelő lezárást fogunk kapni... Szerintem amúgy nagyjából ez is ROTJ utánzat lesz néhány Erő-szellemmel és a halála előtt a Világos Oldalra visszatérő Ben Soloval.

    0 0

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 49
  • Tagok: 0
  • Összes tag:381
  • Legújabb:ktib
  • Legtöbb online:171
    Vendégek: 170 Tagok: 1 ekkor: 2018 június 20 szerda - 21:43:11