728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Már dolgoznak Rian Johnson Star Wars-trilógiáján

Director_Rian_Johnson_990x557.jpeg.jpg

Annak idején villámcsapásként érkezett a hír, hogy a Lucasfilm már a VIII. rész bemutatója előtt elhatározta, Az utolsó Jedik rendezőjére, Rian Johnsonra bízza egy új, a Skywalker Sagától eltávolodó Star Wars spinoff-trilógia elkészítését. A projektről egyelőre semmit sem tudni, a direktor egyelőre csak annyit árult el, hogy a filmnek nem lesz köze az Old Republic játékokhoz - tehát valószínűleg nem egy sokak által várt, Régi Köztársaság idején játszódó sorozatot kapunk. Illetve az is lehetséges, hogy néhány ismerős arc is feltűnik majd.

Johnson most az Empire magazinnak adott interjúban elmondta, hogy már elkezdődtek a munkálatok, és arra számít, hogy hamarosan felpörögnek az események a projekt körül. Azt még mindig nem tudni, hogy mikorra tervezik bemutatni az első részt (amelyet Az utolsó Jedikhez hasonlóan Johnson fog írni és rendezni).

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

44 Hozzászólás

  • SonOfMurglak
    2018 márc 20 : 16:55
    Beküldte: SonOfMurglak

    let the hate flow... 01 01 13

    2 3
  • DarthTom
    2018 márc 20 : 17:17
    Beküldte: DarthTom

    Oké! Ha összejön elég kredit: Boba vállalja Riant. 08

    3 2
  • Blade
    2018 márc 20 : 21:51
    Beküldte: Blade

    Nem kell ahhoz Boba én olcsóbban vállalom 01

    3 3
  • SonOfMurglak
    2018 márc 21 : 18:04
    Beküldte: SonOfMurglak

    Azért ez annyira nem vicces. Nem kell szeretni a filmet, de ilyesmin poénkodni talán nem kéne akkor sem.

    0 2
  • DarthTom
    2018 márc 21 : 18:42
    Beküldte: DarthTom

    Ne már! Most Rian a Galaxis legmegosztóbb személyisége. Maximum, hogy Boba elhozza lefagyasztva nekünk! Légyszi, légyszi! 01

    1 1
  • SonOfMurglak
    2018 márc 21 : 18:50
    Beküldte: SonOfMurglak

    Most épp ő. Két éve meg J.J. volt. Azelőtt pár évvel meg Lucas...
    Egyébként pedig akármennyire is utálják, utáljátok, a megölésével való viccelődés elég ízléstelen. Szerintem...

    1 4
  • DarthTom
    2018 márc 21 : 19:01
    Beküldte: DarthTom

    Hol vicceltem a megölésével? ,,elhozza lefagyasztva nekünk" Ez a legismertebb Boba tett, erre is utaltam a válaszban, hogy világos legyen. De mivel Bobba nem létezik a világunkba, így az egész egy valószínűtlen, elrugaszkodott éltelen póén! Csak te nagyítod fel.....

    2 0
  • SonOfMurglak
    2018 márc 21 : 19:12
    Beküldte: SonOfMurglak

    Az eredeti komment csak annyi volt, hogy egy fejvadász elkapja. Most hogy utána írtad, hogy nem megölésével vicceltél, hanem a lefagyasztásával, az is túllő kissé a célon szerintem. És ez független attól, hogy "elrugaszkodott"-e a dolog. Én nagyítom fel - vagy éppen te bagatellizálod el... nézőpont kérdése.

    0 4
  • DarthTom
    2018 márc 21 : 19:48
    Beküldte: DarthTom

    Lófenéket! Ha a végén oda rakom a smilet, és ennyire komolytalanul fogalmazok - ,,Ha összejön elég kredit: Boba vállalja Riant" smile(!!!!!) - hogy éreztessem komolytalanságát, akkor az egy egyszerű SW fan (máshova nem is írnám, mert talán nem is értenék) oldalra való poén.

    ,,Most hogy utána írtad, hogy nem megölésével vicceltél, hanem a lefagyasztásával, az is túllő kissé a célon szerintem."
    Istenem, azért írtam ezt mert gondoltam, hogy te azonnal legrosszabb gondoltál. Míg nekem és sokaknak első sorban Birodalomból van meg Boba, és melyik munkája után hugyoznak be a fannok?

    ,,És ez független attól, hogy "elrugaszkodott"-e a dolog. Én nagyítom fel - vagy éppen te bagatellizálod el... nézőpont kérdése."

    Vagyis terelsz, hogy most mindenkinek megvan a maga igazsága. Nincs végső verdikt. Rossz lezárás!

    1 1
  • SonOfMurglak
    2018 márc 21 : 20:55
    Beküldte: SonOfMurglak

    ember, én értem, hogy ezt poénnak szántad, de szerintem ez egy rossz poén. ugyebár ami valakinek poén, az még nem feltétlenül poén mindnekinek... van ilyen...az meg, hogymindenkinek megvan a maga igazsága, az hogy lenne terelés??? ha írsz egy humorosnak szánt kommentet, ami szerinted ártatlan poén, szerintem meg ízléstelen, akkor a büdös életbe nem fogunk egyetérteni. mert nem lehet. ez ízlés dolga. szubjektív. ezért írtam, hogy nézőpont kérdése a dolog. és ez maga a végső verdikt.

    0 4
  • DarthTom
    2018 márc 21 : 21:33
    Beküldte: DarthTom

    Ember, és mi volt az ízléstelen? Támaszd alá! Talán ezt írtam?: Ezt a féreg kontár Riant le kellene gyilkolnia Bobának. Ez ízléstelen, amit én írtam nem. Ja, hogy neked ez a véleményed, hogy ízléstelen voltam, és a két igazság - amit te ízlésnek nevezel - bőven megfér egymás mellett. Ha ezzel egyetértenék: be ismerném (akár részben is), hogy igazad van és ízléstelen voltam.

    Ja, és hiteltelen vagy: te jöttél hazudozva: ,,megölésével való viccelődés elég ízléstelen", Pedig egy kicsit sem utaltam rá semmi ilyenre. Fellehet fogadni Bobát, hogy valakit elkapjon: Vader--Luke, Jabba--Han. De te rögtön erre gondoltál. Egyébként az ég adta világon nem gondoltam semmire, mert a poén szemszögéből teljesen lényegtelen! Ha a legyilkolásával kacérkodok, akkor azt írom!
    Szóval nem értek veled egyet. Így a végső konklúzió részemről csak ez lehet: rossz az ízlésed és nagyon gyengék az érveid!

    1 1
  • SonOfMurglak
    2018 márc 21 : 21:58
    Beküldte: SonOfMurglak

    mi volt az ízléstelen? mit kelljen érvelnem amellett, hogy miért találok valamit ízléstelennek?? ez fából vaskarika. nekem nem poén az, hogy azzal viccelődjünk, hogy egy fejvadászt kellene küldeni a rendezőre, mert nem tetszett a film.mivel (csak ismételni tudom) az egész szubjektív, így aztán ha én ízléstelennek tartom amit írtál, az nem ténykérdés, hanem vélemény kérdése. szóval nem arról van szó, hogy igazam van-e. persze, hogy igaz, hogy szerintem ízléstelen. ahogy az is igaz, hogy szerinted meg nem. szerinted az én ízlésem rossz, szerintem meg a tiéd az. mindegyikünknek megvan a véleménye a dologról, ennyi. (és nem, nem hazudoztam, csak azt írtam le, hogy jött le számomra. nem ugyanaz.) viszont érvelésről szerintem ne beszéljünk, mert én biztos, hogy nem érveltem, csak leírtam a véleményem. minek is érvelnék ízlés dolgában? értelmetlen és lehetetlen. ez nem észérvekről szól.volt egy poénod, nekem volt rá egy megjegyzésem, hogy talán ezzel nem kéne viccelni. ha te továbbra is úgy érzed, hogy ártatlan tréfa, ám legyen. akkor maradunk ott, hogy mindegyikünk szerint rossz a másik ízlése. nem lehet más konklúzió.

    1 2
  • DarthTom
    2018 márc 22 : 13:31
    Beküldte: DarthTom

    ,,és nem, nem hazudoztam, csak azt írtam le, hogy jött le számomra. nem ugyanaz.)"Fenéket! Ezt állítottad (!!!!!!!!!): ,,megölésével való viccelődés elég ízléstelen" De hol vicceltem a megölésével! Támaszd már alá az állításod, ami tulajdonképpen a te saját következtetésed! Pont ezért vicces és komolytalan!Ebből az idézetből is kiderült: ,,megölésével való viccelődés elég ízléstelen", hogy szerinted ezért ízléstelen, mert én a megölésével viccelődtem. De mivel ez nem igaz: Jogosan teszem fel a kérdést! Akkor miért is ízléstelen? Többi csak duma!,,ha te továbbra is úgy érzed, hogy ártatlan tréfa, ám legyen. akkor maradunk ott, hogy mindegyikünk szerint rossz a másik ízlése. nem lehet más konklúzió."Szóval a végén beismered, hogy te csináltál belőle: bolhából elefántod! Grat!Bővítés:De részemről váljunk el inkább békességben! Rendben?

    0 2
  • SonOfMurglak
    2018 márc 22 : 14:49
    Beküldte: SonOfMurglak

    "megölésével való viccelődés elég ízléstelen" -> igen, ezt írtam. mert az, hogy "Boba vállalja", az nekem így jött le. nem hazudtam, hanem azt írtam, hogyan jön le, amit írtál (merthogy nem volt a fogalmazásod egyértelmű). utána írtad, hogy "maximum, hogy Boba elhozza lefagyasztva", még itt sem egyértelmű, hogy most akkor ezt úgy értetted, hogy eredetileg is csak erre gondoltál-e. mindenesetre ezen azért sem érdemes lovagolni, mert már mondtam, hogy ugyanannyira ízléstelennek tartom a poént akkor is, ha lefagyasztásról, és akkor is ha a megölésről szól.
    "beismered, hogy te csináltál belőle: bolhából elefántod" ööö, nem. ha ízléstellenek tartok valamit, és ezt jelzem, az nálam nem bolhából elefánt. ez csak a te értelmezésed. megteheted, hogy így értelmezed de ettől az én értelmezésemben nem ez a helyzet.
    mivel azok közé tartozom, akik a szabadidejüket feláldozva ezt az oldalt szerkesztik, annyit talán megengedhetek magamnak, hogy ha esetleg egy hír alatt egy számomra ízléstelen kommentet látok, akkor ezt szóvá tegyem. és mivel ezt visszafogottan, személyeskedés és szitkozódás nélkül tettem (" ilyesmin poénkodni talán nem kéne" - ennyit írtam), így aztán egyáltalán nem adtam okot sem a megsértődésre, sem a lekezelő megjegyzéseidre. rajtam ugyan nem múlik a békesség. (egyébként elég ironikus, finoman szólva, hogy itt is egy lesajnáló "Grat" után akarsz békességet...)

    0 1
  • Darth Law
    2018 márc 20 : 17:45
    Beküldte: Darth Law

    Jöhetnek a "Star Wars = Skywalkerek"-féle meg a "le Riannel"-féle kommentek, de szerintem nagyon ideje lenne már eltávolodni ettől a családtól, és úgy unblock az OT-től. És Rian akárki akármit mond, akkor is sok olyan dolgot behozott a világba, ami korábban nem láthattunk. Hogy kinek mennyire tetszettek ezek, más lapra tartozik, de továbbra is azt mondom, hogy egy OT-től elrugaszkodó trilógiához ő a legjobb ember. "Let the past die!"

    4 2
  • RacerX
    2018 márc 20 : 17:49
    Beküldte: RacerX

    Pedig az OT-n kívül nincs SW. Sőt a Birodalom Visszavág az egyetlen Star Wars.film.Viccet félretéve, igazad van. Én is kíváncsian várom mit fog alkotni.

    2 0
  • SonOfMurglak
    2018 márc 20 : 18:19
    Beküldte: SonOfMurglak

    Nekem igazából csak a túl sok, és egymást túl gyorsan követő fordulat, illetve Luke karakterének kezelése, meg kicsit a humor zavart a VIII. részben. viszont összességében azt gondolom én is, amit Darth Law is írt, hogy érdekes dolgokat adott az SW-hez Rian, Rey-Kylo sztori meg zseniális a szememben.
    Ha saját sztorit találhat ki, új karakterekkel, akiket nem ismerünk, plusz elejéről kezdheti a sztorit, nem pedig azzal kell foglalkoznia, hogy mindent megválaszol, akkor szerintem esélyes, hogy vmi nagyot, és kevésbé megosztót alkosson RJ 08

    3 2
  • Darth DNS
    2018 márc 21 : 12:44
    Beküldte: Darth DNS

    Na igen, az irány már eleve le volt fektetve a VII. résszel. Szóval ha el lett cseszve az utózmány trilógia, azt bőven nem RJ kezdte...

    1 0
  • Kira
    2018 márc 20 : 18:42
    Beküldte: Kira

    Én nem akarok fikázni, de nem tudom, hogy pl a Story Groupnak mennyi beleszólása van a filmekbe, de olyan érdekességek és misztikus dolgok mellett, mint amit a Rebels is felállított, nem tudom hogy engedhetett ki a Lucasfilm egy olyan filmet a kezéből, mint Az utolsó Jedik, amiben nem hogy a Star Wars misztikussága se volt meg, de még története se volt a filmnek. Ráadásul megnézve a kimaradt jeleneteket, pont azokat a dolgokat hagyták ki, amik igaz, hogy a "történethez" (idézőjeleseeeen) nem adtak hozzá semmit, de legalább több Star Warsos hangulatot adott volna az egésznek.
    Igaz ezeket a dolgokat a Rebelsben is próbálták rövidre zárni, hogy nehogy megártson a jóból a sok.

    Na de mindegy, a lényeg, hogy Riannek egy olyan dologból kellett dolgoznia, ami neki nem tetszett és elvitte a saját irányába, ezzel megkutyulva az egészet... meglássuk most mit alkot, hogy teljesen az ő kezében van a sztori.

    4 2
  • Darth DNS
    2018 márc 21 : 12:47
    Beküldte: Darth DNS

    Nekem úgy tűnik, a Story Group nagyon is befolyással bír mindenre ami SW - azzal együtt, hogy a végső szó természetesen Kennedy-é, illetve a Disney-é. Ez önmagában nem is lenne baj, csak nekem az nem tetszik, hogy láthatóan jobban érdekli őket a különböző utalások és Easter Egg-ek elhullajtása, mint mondjuk a történetek koherenciája vagy az egyes produkciók logikai és egyéb hiányosságai...

    1 0

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 64
  • Tagok: 0
  • Összes tag:453
  • Legújabb:sayin
  • Legtöbb online:198
    Vendégek: 198 Tagok: 0 ekkor: 2019 augusztus 28 szerda - 09:13:32