728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Leiának rendes szerepe lesz a IX. epizódban, nem csak egy cameóra számíthatunk tőle

ep-viii-leia.jpg

Ahogy korábban megírtuk, a IX. részben úgy oldják majd meg Leia szerepeltetését, hogy a VII. részhez forgatott, de végül abból kimaradt felvételeket használják fel. Ebből a bejelentésből azonban nem következtettünk arra, hogy vajon mekkora szerepe lesz Leiának az új filmben. Az alapján azonban, amit Todd Fisher, Carrie testvére az ABC Newsnak mondott, úgy tűnik, Leia nem csak rövid vendégszerepről van szó:

"Nagyon sok percnyi felvétel van. És nem csak a kivágott részekre gondolok. Ez csupa felhasználatlan, új tartalom, amit szépen bele tudtak szőni a sztoriba. Mindenkinek tetszeni fog. Teljesen olyan lesz, mintha direkt így találták volna ki. Mintha most forgatták volna a jeleneteket. Nem árulhatunk el semmit a részletekről, de örülünk a végeredménynek."

Tehát nem csak egy rövid Leia-cameót kapunk majd, hanem rendes szerepe lesz az Ellenállás tábornokának. A StarWarsNewsNet szerint Az ébredő Erőben eredetileg lett a Csillagpusztító Bázis elleni csata előtt Leia egy lelkesítő beszédet mondott volna a tervek megvitatása után - és azt spekulálják, hogy ez lehet az egyik leforgatott jelenet, amit most felhasználnak.

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

26 Hozzászólás

  • Steery
    2019 jan 06 : 14:39
    Beküldte: Steery

    Fisher halála után gyorsan kijelentették, hogy nem, nem fog szerepelni Leia hercegnő a IX.-ben. Aztán később azt kamuzták, hogy meglévő jelenetek lesznek felhasználva csak. Most már arról kamuznak, hogy rendes szerepe lesz és sok meglévő jelenete. Végül a kész filmben azt fogjuk látni, hogy ő a főszereplő és digitális figurával is helyettesített jelenetei lesznek. 01 Milyen kifürkészhetőek az erő útjai!

    0 1
  • SonOfMurglak
    2019 jan 06 : 14:52
    Beküldte: SonOfMurglak

    azért ha mégsem így lesz, szerintem kérd vissza a kristálygömböd árát!

    3 0
  • Goten56
    2019 jan 06 : 15:06
    Beküldte: Goten56

    Most is azt mondták, hogy kimaradt jeleneteket fognak felhasználni. Kérdés, hogy hogyan eröltetik be ezeket a történetbe. Jobb lett volna, ha meghal a VIII. részben.

    0 0
  • Pablito
    2019 jan 06 : 22:26
    Beküldte: Pablito

    Ha másért nem is, legalább az a gagyesz superman-ezés nem égett volna bele az agyamba.

    0 0
  • Goten56
    2019 jan 07 : 00:44
    Beküldte: Goten56

    Kár, hogy nem nagyon lógott ki a film egészéből színvonal terén. A két régi karaktert rombolták le benne a legjobban.

    0 2
  • Darth Law
    2019 jan 08 : 16:37
    Beküldte: Darth Law

    Azért még tudtok nyugodtan aludni, vagy 2017 decembere óta nem sikerül?

    Értem, hogy nem tetszett, de nem lehetne ezt már elengedni. Mocskos unalmas.
    Elkönyveltü k, nem tetszett, kifejtettétek az összes fórom és hír alatt, de ettől a napok még ugyanúgy eltelnek, a film meg ugyanúgy kánon (tudom, neked alternatív univerzum) marad. Saját magatokat hergelitek egy teljes éve.

    Jöhetnek a dislike-ok. 05

    2 0
  • Gyeze
    2019 jan 07 : 17:09
    Beküldte: Gyeze

    Leia "supermenezése" nekem sem tetszett elsőre. Viszont Kanan is csinált hasonlót a Rebelsben.
    És Leia Erő-érzékeny, nem mellesleg Skywalker 01 Simán elképzelhető, hogy Luke az eddig ködös 30 év alatt oktatta, akár csak a Legendákban 08 Szóval szerintem azért elfogadható a "supermenezést" 01

    3 0
  • RacerX
    2019 jan 07 : 17:45
    Beküldte: RacerX

    Off:
    Nem éppen "supermanezés", de a Force Unleashed-ben is volt hasonló amikor Vader kivágta Starkillert az űrbe. Simán túlélte.

    2 0
  • Gyeze
    2019 jan 07 : 18:00
    Beküldte: Gyeze

    Hát igen, de ott mondjuk nekem mindig is kérdéses volt, hogy az a Starkiller, aki aztán felriadt a laborban, az az igazi Starkiller volt? Vagy onnantól már egy klónnal csapatjuk? Csak azért szedték össze az űrből, hogy legyen miből klónozni 01 Könyvben ezt a jelenetet részletesebben leírták, bár ott sem jelentették ki, hogy klón 08 Szóval ez már csak inkább teória

    0 0
  • TomeKK
    2019 jan 08 : 00:12
    Beküldte: TomeKK

    De ha csak egy klón, akkor honnan vannak emlékei? Beültették a memóriájába az eredeti Starkiller emlékeit a szöszi pilótáról, csak ,hogy Vader tudja mivel zsarolni? Rahm Kota is megmondta, hogy a klónoknak nem lehetnek emlékei.

    0 0
  • Gyeze
    2019 jan 08 : 17:02
    Beküldte: Gyeze

    Második részben is voltak emléktöredékei és ott már tényleg klón volt.
    De mondom, ez csak részemről egy teória 08

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 07 : 22:36
    Beküldte: SonOfMurglak

    Igen, amit Kanan csinált, az tényleg hasonló 08
    Meg én is azt gondolom, hogy kellett az, hogy legalább egyszer lássuk, amint Leia használja az Erőt.

    0 0
  • Blade
    2019 jan 07 : 22:48
    Beküldte: Blade

    Ez a Kanan hasonló melyik jelenet lenne?

    0 0
  • Gyeze
    2019 jan 07 : 23:13
    Beküldte: Gyeze

    Rebels 3. Évad 2. Rész. A végzet holokronjai.
    Mikor Maul kilöki Kanant egy zsilipen.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 07 : 10:41
    Beküldte: SonOfMurglak

    Én sem voltam elájulva annyira Leia Erőhasználós jelenetétől (bár igaz, hogy nekem nem is okozott akkora problémát, mint sokaknak), ennek ellenére én örülök, hogy nem halt meg. Én korábban is azt gondoltam, most is azt gondolom, hogy Fisher halálának nem szabad a film sztoriját befolyásolni. Nem az volt a terv, hogy megölik őt... Akkor jobb is, hogy nem ölték meg a VIII-ban. Nem is érdemelte volna a karakter, hogy egy robbanásban haljon meg (az, ahogy Ackbart is így nyírták ki... na az engem Leia "supermanezésénél" sokkal jobban zavar).Korábban elmondták, hogy a terv az volt, hogy a VII-ben Han, a VIII-ban Luke, a IX-ben meg Leia lesz a központban a régi gárdából. Úgyhogy én örülök, hogy így lett, és nem halt meg két OT-karakter egy filmben... Jó, hogy meg tudták oldani kivágott jelenetekkel, de engem egy színészcsere sem zavart volna egyébként.De akkor ezek után remélem, hogy most tényleg méltó búcsút vesznek a karaktertől.

    3 1
  • TomeKK
    2019 jan 08 : 00:00
    Beküldte: TomeKK

    Leia "supermenezése" tökéletesen passzol a film többi baromságához, csak kár, hogy ez így "ráragad" a karakterre, méltatlan. Az a jelenet nem csak kamu(a vákum hiánya miatt), de még a film egy emlékezetesebb jelenetét is lelőtte(amikor Leia átrepül Supremacy hologrammján, ketté szelve azt). Az rendben van, hogy végre látjuk őt az erőt használni, csak így meg nevetséges lett az egész. És igazából már a RotJ-ben is "használta" az erőt, amikor megérezte, hogy Luke nem halt meg a halálcsillag felrobbanásakor.Amúg y a TCW-ban a Malevolence hajszánál amikor Plo Koon és néhány klón kint az űrben bénáztak akkor nem kellett volna, hogy legalább egy kis fagyás meglátszódjon a ruhán vagy a páncélon? Még a kommandósok páncélja talán, de a sima klón páncél ennyire nem ellenálló. Fura ez a fizika, mert Kanan és Leia esetében is látható volt, hogy bizony kint az űrben kőkemény a minuszok vannak.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 08 : 08:06
    Beküldte: SonOfMurglak

    akkor ragad rá ez, ha ráragasztod. mikor megnéztem a filmet, és utána elkezdtem nézni a kommenteket, véleményeket róla,én eléggé meglepődtem, hogy pont ezt a jelenetet kellett annyira kiemelni. sokkal emlékezetesebb és fontosabb pillanatai voltak a filmben Leiának szerintem. szóval ez is tök szubjektív, hogy most ezt mennyire emeled ki, mennyire ezzel a résszel akarod leírni Leia VIII. részbeli szerepét

    1 0
  • Darth Law
    2019 jan 08 : 16:43
    Beküldte: Darth Law

    Ahelyett, hogy inkább a két testvér utolsó közös jelenetére koncentrálnánk. Ami aztán a Saga egyik legerősebb jelenete.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 08 : 23:04
    Beküldte: SonOfMurglak

    igen, pl. arra gondoltam 08 de az is nagyon szép, amikor azt mondja, mindenük megvan, ami a győzelemhez kell. vagy amikor Holdónak mondja, hogy mondja, ő hogy "az Erő legyen veled" (nekem ez a leginkább Leiás-Fisheres pillanat az egész filmben 08 )

    1 0
  • TomeKK
    2019 jan 08 : 23:28
    Beküldte: TomeKK

    Persze voltak Leia-nak sokkal kiemelkedőbb jelenetei is az Utolsó Jedikben, de ezt a nézők csak egy szűk rétege értékeli, a többség leragad a "supermenezésnél" vagy porgoknál vagy a többi baromságnál. Én nem ragasztok Leia-ra semmit, de az internet népe igen.

    0 0
  • RacerX
    2019 jan 09 : 08:05
    Beküldte: RacerX

    Épp ezért nem velük kell foglalkozni. Számomra nem mérvadó hogy az internet nép mit gondol. Én is meglepődtem Leia pózán, de magyarázható azzal hogy kinyúlt az Erő felé. Aki egy évvel a film után még mindig ezen bír fröcsögni... hát egészségre. Egyébként kezd már kicsit kellemetlen lenni, hogy azon filmes posztok többsége - melynek néha köze sincs hozzá - szét van offolva a TLJ szidásával...

    2 0
  • Blade
    2019 jan 09 : 19:30
    Beküldte: Blade

    És most őszintén ki nem szarja le mit ír az internet népe? Mitől meghatározó az? Olcsóbb lesz a kenyér? Vagy talán ettől már mindenki számára csak jó SW film lesz?
    Mondom ezt úgy, hogy nekem se jött be a film, de nem fikázom minden egyes nap különböző oldalakon felfoghatatlan ez a butaság ami az emberekbe van, és ez csak egyre rosszabb lesz.
    Mellesleg a Porgokat már akkor fikázták mikor egy darabka előzetest láttak belőle még a kész film se volt kint, de már ment a szokásos....Most tegyük fel neked tetszett a film akkor mit számít ki mit ír róla? Nem az a lényeg mit ír a net troll népe, hanem az, hogy neked tetszett e vagy sem.

    3 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 09 : 10:09
    Beküldte: SonOfMurglak

    Na, hogy elkanyarodjunk a TLJ-től... xD én kíváncsi vagyok, hogyan tudták megoldani, hogy tényleg azt érezzük, direkt így lett kitalálva... pl. a háttérrel mit csináltak? mert elvileg a VII-hez a D'Qar-bázison vették fel Leia beszédét... akkor lehet, hogy kivágták Fishert a háttérből? a Gladiátor esetében volt hasonló, az egyik színész meghalt a forgatás közben, és utána korábbi jeleneteiből vágták össze a még fel nem vett részeket, de ott is volt digitális munka.

    0 0
  • RacerX
    2019 jan 09 : 11:05
    Beküldte: RacerX

    Szerintem a háttér manipulálása simán megoldható. Ugyebár a RO-ban is voltak fel nem használt ep4 jelenetek Arany és Vörös Vezértől. Ott is úgy igazították a hátteret és a fényeket hogy minden klappoljon a scarifi csatához.

    2 0
  • Goten56
    2019 jan 09 : 11:24
    Beküldte: Goten56

    Azok pár pillanatnyi kis valamik voltak. Hosszabb jelenetet nehéz lehet úgy megcsinálni, hogy passzoljon egy másik filmbe, de bízok Abramsben, mert a VII. résszel bizonyította, hogy érti a dolgát. Szerintem a legjobb az lett volna, ha abban Leiát látjuk meghalni, mert ismerve Fisher előéletét, csoda hogy eddig bírta a szervezete. Viszont ha már így alakult, akár túl is élhetné a filmet, és egy időugrás után más átvehetné a szerepet egy másik filmben.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 jan 09 : 13:18
    Beküldte: SonOfMurglak

    Igen, amilyen technikával ők dolgoznak, attól én sem félek, hogy ne tudnák megoldani 08

    0 0

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 72
  • Tagok: 0
  • Összes tag:453
  • Legújabb:sayin
  • Legtöbb online:198
    Vendégek: 198 Tagok: 0 ekkor: 2019 augusztus 28 szerda - 09:13:32