Felújítást kaphat egy régi Star Wars-játéktrilógia

-
Kategória
-
Írta
-
803
-
-
02máj., 2022
A régebben megjelent Star Wars játékok portolásával foglalkozó kiadó szerint, ha a játékosok részéről van rá igény, visszatérhet a Rogue Squadron-sorozat – írja a GameStar.
A portál cikke szerin az Aspyr hivatalos Twitter-fiókján valaki feltette a kérdést, van-e esély arra, hogy kiadják egy modernebb platformra az 1998 és 2003 között (elsősorban a Nintendo platformjaira) megjelent Star Wars: Rogue Squadron játékokat, a kiadó pedig kifejezetten biztatóan reagált:
"Az Aspyrnál hatalmas Star Wars-rajongók dolgoznak, és imádjuk a Star Wars játékokat új közönségekhez eljuttatni. Számunkra azok a játékok a legfontosabbak, amikkel kapcsolatban a játékosok szenvedélye a legnagyobb, és amit szeretnének új platformokon látni. Ha a kereslet megvan, akkor mi benne vagyunk"
– állt a válaszukban.
A Rogue Squadron részeit egyébként a jelek szerint az eredeti fejlesztők is szívesen látnák egy modern konzolon, a twitteres beszélgetésbe ugyanis beszállt a játékokat eredetileg készítő Factor 5 alapítója, Julian Eggebrecht is, aki kifejtette, milyen extra kívánságai lennének egy esetleges switches port kapcsán. Azt írta:
"Egy switches kiadás lehetne a legjobb Rogue élmény. A Wii-ről megmaradt dolgokat maradéktalanul felhasználhatná, az összes kontrollerfajtát a Prótól kezdve a kormányig, minden pálya, a [Rogue Squadron II: Rogue] Leaderből és a [Rogue Squadron III: Rogue] Strike-ból is, ahogy eredetileg terveztük, kijavítva és újrakeverve. Többjátékos mód, egy az egy elleni giroszkópos fénykard-harcok. 60 fps. A mi dicshimnuszunk a Star Warsnak. (...) És hogy teljes legyen, magában foglalhatná a Rogue Squadron N64/PC kiadását a Wii-re tervezett, nagyobb részletességű hajómodellekkel és shaderekkel. Az Erő lenne egy ilyen kiadással"
A játékok egyik kreatív vezetője YouTube-videót is csatolt az üzenetéhez, amiben a soha meg nem jelent Wii-s port felvételei láthatók:
Egy játékos felvetette, hogy akár a virtuális valóságban is fel lehetne dolgozni az akkor koncepciós szinten kidolgozott párbajokat, és Eggebrecht válasza alapján annak idején ők valami hasonlóra gondoltak. "Most, hogy említed a VR-t... volt egy kísérleti módunk, amiben a játékos fejét egy második Wii Remote-tal követtük, azt a TV tetejére téve, és a pilótafülképen ülve a fejeddel forgathattad a kamerát, és válthattál nézetet. A balance boardot pedig sebességszabályozóként használtuk" – fogalmazott.