728x79_szukitshu_banner_001.jpg

Breaking: A Trónok harca alkotói elállnak a Star Wars-filmek vállalásától

producers-thrones-francisco-benioff-creators-executive-premiere_7276d328-0bb7-11e8-ba67-a8387f729390.jpg

A Lawrence Kasdan kiválásáról szóló tegnapi hír után újabb visszautasítással van dolgunk. Még 2018 év februárjában röppent fel a Disney részéről, hogy a népszerű Trónok harca sorozat kreátorai, David Benioff és D.B. Weiss új Star Wars-filmek gyártásáért lesznek felelősek, mégpedig mint producerek és történetírók, míg Rian Johnson is saját filmtrilógiáján dolgozik. Az Emmy-díjas párossal úgy egyeztek meg, amint végeztek a Trónok harca készítésével, már kezdenek is hozzá a Star Wars-filmeknek, mégpedig egy trilógiának.

 

A Deadline hivatalos infói szerint ugyanakkor mindebből nem lesz semmi, legalábbis egy jó darabig, a Netflix-szel kötött megállapodásuk tükrében, ami rengeteg idejüket leköti. Ám elárulták, a Star Wars iránti lelkesedésük töretlen marad ettől függetlenül.

 

Kérdés, hogy ezen fejlemények után 2022-ben milyen Star Wars-film érkezik. Mindenesetre a Lucasfilm elnöke, Kathleen Kennedy egy hétfői nyilatkozatában értékelte ügyüket, amiben nyitva hagyta a lehetőséget, hogy Weissék később nekik dolgozzanak

David Benioff és Dan Weiss nagyszerű történetmesélők. Reméljük, csatlakoznak hozzánk, amint a szoros határidejük engedni kívánja, és a Star Wars-ra tudnak összpontosítani. 

Forrás: Deadline

A Szerzőről

owokaleyo1992

owokaleyo1992

"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn
A Szerző cikkei

21 Hozzászólás

  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 09:26
    Beküldte: SonOfMurglak

    a személyes véleményem az, hogy szomorú... én kíváncsi lettem volna az ő víziójukra. sokakkal ellentétben (ha nem is tartottam hibátlannak), de szerettem végig a Trónok harcát.
    de ha objektíven nézem, azt hiszem, így jobb. most nagyon úgy vannak a köztudatban, hogy "tönkretették a GoT-ot" (olyanok is ezzel jönnek akik nem is nézték a sorozatot, csak olvastak a témáról). szóval bármit csinálnak SW-n belül, az szét lett volna cincálva, kritizálva, valószínűleg már jó előre... márpedig a Last Jedi körüli mizéria meg a Solo mélyrepülése után erre már nincs szüksége a franchise-nak...

    2 0
  • Goten56
    2019 okt 29 : 10:37
    Beküldte: Goten56

    Szerintem is szomorú. Látszik, hogy mennyire nincs kézben tartva az egész. Eltelt 5 év, és odáig jutottunk, hogy a fejesek sem tudják, hogy mikor érkezik új film és ki fogja elkészíteni. Képregények terén kezd eltűnni a változatosság. Pár hét múlva megjelenik egy játék, ami ki tudja, milyen lesz, és a következőnek még csak híre sincs.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 15:35
    Beküldte: SonOfMurglak

    Ezzel nem értek egyet. Ha most a köznép negatív visszhangja miatt elküldték a GoT alkotóit, az számomra pont nem azt mutatja, hogy ne tartanák kézbe a dolgokat. Egész mást miatt szomorú ez szerintem.

    0 0
  • Goten56
    2019 okt 29 : 16:03
    Beküldte: Goten56

    A közlemény szerint ők döntöttek így. Talán felébredt az önkritikájuk. Persze azt is megértem, ha tényleg elküldték őket, de nem a GOT befejezése miatt. Akkor neked miért szomorú? 01

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 16:54
    Beküldte: SonOfMurglak

    Valóban, ez van a közleményben, hogy ők akartak menni, és ezt nem is kétlem, ugyanakkor szerintem ez inkább volt közös megegyezés. a Lucasfilmnek nem kellett hogy ilyen közutálatnak örvendő emberek dolgozzanak nála, de szerintem megegyeztek, hogy a legkevésbé ciki mindenki számára az, hogyha időhiányra hivatkozva szépen lelépnek Weissék (nyilván ez spekuláció, de szerintem a Lucasfilm/Disney jobban harcolt volna értük, vagy megakadályozta volna a Netflix-dealt, ha kellenek neki.)
    Nekem pedig a távozásuk azért szomorú, mert ahogy a TLJ esetében, úgy a GoT esetében sem értek egyet a kritikák többségével, és nem gondolom, hogy ők rossz dolgot csináltak volna

    0 0
  • Goten56
    2019 okt 29 : 18:22
    Beküldte: Goten56

    Lehet hogy közös megegyezés volt, de az is, hogy csak rájöttek, mit kapnának, ha elszúrják. A GoT végével kapcsolatban hiszek neked, bár nekem borzasztó gagyinak tűnik az egész.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 30 : 15:10
    Beküldte: SonOfMurglak

    szubjektív a GoT megítélése. én tudom, hogy sokan utálják. de Benioff karrierje nem csak ebből áll, mást is írt. pl. Az utolsó éjjelt, ami kifejezetten népszerű, vagy a Maradj!-ot, ami nekem az egyik kedvenc filmem. de a Trója is jó tőle, meg én az általában lehúzott X-Men kezdetek: Farkas-t is szerettem. szóval most kizárólag a GoT alapján megítélni (ahogy a legtöbben teszik) szerintem rohadt igazságtalan.

    0 0
  • tibaimp
    2019 okt 29 : 12:03
    Beküldte: tibaimp

    Ezt a Kathleen Kennedy-t kellene már kirúgni a picsába.....Nem tűnt fel senkinek még, hogy mit művelt az SW univerzummal??

    2 0
  • Kempesbaba
    2019 okt 29 : 14:26
    Beküldte: Kempesbaba

    Elgondolkodtató hír...
    Ha a 2000-es évek elején-közepén bárkinek felajánlotta volna a Lucasfilm,hogy készítsen egy újabb trilógiát,hanyatt- homlok rohant volna,felrúgva bármilyen élő szerződését(akár anyagi bukta árán is).
    Manapság már egy Netflix szerződés többet nyom a latba. Ennek az okairól bizony el kéne gondolkodni miki egéréknek...

    2 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 15:46
    Beküldte: SonOfMurglak

    A Netflix kevesebbet kockáztat. A streamngnél nincs az, mint a filmeknél. A Netflix megteheti, hogy két ennyire megosztó emberrel köt szerződést. Mivel azt senki nem látja, hogy náluk bukott-e egy széria, így nekik nem ciki, ha kiderül, hogy senki nem kíváncsi a GoT-osok új munkáira. így mindenki jól járt. szerintem ez közös megegyezéssel történt. aztán ha a Netflixes dolgaik népszerűek lesznek, és az átlagembernek nem az jut már eszébe róluk, hogy "dehát elszúrták a GoT-ot" akkor majd jöhetnek a Lucasfilmhez.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 okt 29 : 15:59
    Beküldte: Kempesbaba

    Bocsi,de nem igazán értem az érvelésed. Hogyhogy nem tudják meg az emberek hogy náluk bukik meg a produkció?

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 16:56
    Beküldte: SonOfMurglak

    Úgy értem, hogy a netflix a nézettségi adatait nem igazán szokta közölni, illetve lehet manipulálni őket (pl. nem biztos, hogy aki elkezdett valamit nézni, az be is fejezte, de a statisztikában ez nem látszik). magyarul ha alig nézik a Benioff-Weiss-féle Netflix-cuccokat, akkor legfeljebb nem számolnak be a nézettségről.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 okt 29 : 17:19
    Beküldte: Kempesbaba

    Igen,azt én is olvastam hogy a netflix szeret játszani a számokkal,de előbb-utóbb a konkurenciaharc rákényszeríti a pontos számok közlésére

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 18:13
    Beküldte: SonOfMurglak

    előfordulhat. ugyanakkor viszont a nagyobb konkurencia miatt meg jobban megéri majd nekik kockáztatni.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 okt 29 : 18:02
    Beküldte: Kempesbaba

    Egyébként ajánlom figyelmedbe a gamestar témába vágó cikkét. ha van kedved és türelmed olvasd el a hozzászólásokat is,tanulságos
    [Linkelt tartalom]

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 18:15
    Beküldte: SonOfMurglak

    szerintem nem azt a linket küldted, amit szerettél volna 08 ez a mandalorian előzetes.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 okt 29 : 18:21
    Beküldte: Kempesbaba

    Bocsi,a hiba az én készülékemben van,nem kéne egyszerre két témával foglalkoznom már az én koromban 01 A helyes link a filmbuzira visz:
    [Linkelt tartalom]

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 29 : 18:47
    Beküldte: SonOfMurglak

    Hát nem lep meg, hogy sokan így gondolják. De ezért is írtam, hogy szerintem jobb lesz így mindenkinek. Nem értek egyet se a GoT végét ért kritikákkal, se azzal, hogy keresztes hadjáratot kellene indítani két alkotó ellen, mert sokaknak nem tetszett valami, amit csináltak. De sajnos a net világában így megy, ezt tudomásul kell venni. Eleve leírták volna sokan az ő filmjeiket, esélyt sem kaptak volna (annak ellenére is, hogy ahogy az általad küldött linken a kommentek közt írta is valaki, hogy nem csak rajtuk múlt volna milyenek a filmjeik, sőt), és nem volt értelme ezt kockáztatni.

    0 0
  • Blade
    2019 okt 29 : 19:28
    Beküldte: Blade

    Hírértékben jó oldal a filmbuzi de az emberek akik itt véleményeznek az egyik legitványabb amint láttam. Elképesztő egy okádék amilyen stílust megengednek maguknak human akié az oldal nem is értem, hogy tűri ezt meg.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 30 : 23:22
    Beküldte: SonOfMurglak

    Ezek után amúgy szerintem előbb-utóbb Rian távozását is bejelentik... eddig én azt mondtam, hogy nem kell feltétlen következtetéseket levonni abból, hogy csend van az ő SW-filmjei körül... de ezek után én is azt gondolom, hogy ő is megy.

    0 0
  • Goten56
    2019 okt 30 : 23:52
    Beküldte: Goten56

    Úgy legyen. Meg is tudnám érteni. Pénze már van elég, és tehetséges rendező, csak a Star Wars fogott ki rajta. Bár az ő filmjeit még megnéztem volna moziban, ellentétben a GoTos fiúk munkáival. Talán ha mindenki lelép, akkor az újratervezéskor megtalálnak egy helyesebb irányt, mert ami felé jelenleg tart a franchise, az senkinek sem áll érdekében.

    0 0

  • Attila2

    The Mandalorian

    Nem rossz ötlet,de ahhoz meg kellett szerezni valahogy Yoda DNS-ét. [tovább...]
    Írta: Attila2 1 órája
  • RacerX

    The Mandalorian

    A 2. rész kicsit lassabb volt, de kellően akciódús. Nekem nagyon bejö[tovább...]
    Írta: RacerX 2 órája
  • RacerX

    The Mandalorian

    Egyébként az is lehet, hogy a hosszú életet szavatoló gének vizsgálat[tovább...]
    Írta: RacerX 1 napja
  • Goten56

    The Mandalorian

    Lehet, hogy a közös gyermekük. :) Amúgy van egy elképzelésem a célpon[tovább...]
    Írta: Goten56 1 napja
  • RacerX

    The Mandalorian

    Nem tudni róla semmit. Legendák szerint meghalt. Nagyon remélem hogy [tovább...]
    Írta: RacerX 1 napja

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 90
  • Tagok: 0
  • Összes tag:460
  • Legújabb:Viktor Kocsis
  • Legtöbb online:421
    Vendégek: 421 Tagok: 0 ekkor: 2019 november 13 szerda - 12:22:27