728x79_szukitshu_banner_001.jpg

A régmúltban játszódott volna Benioffék trilógiája

benioff_weiss.png

Korábban is voltak olyan pletykák, melyek szerint David Benioff (Trója, X-Men kezdetek: Farkas) és a Trónok harca másik showrunnere, D.B. Weiss a Régi Köztársaság korában játszódó Star Wars-filmeket terveztek, és a Variety úgy tudja, hogy tényleg a messzi-messzi galaxis régmúltjába akarták elkalauzolni a nézőket. Egészen pontosan abba az érába, amikor a Jedik megjelentek. Nos, néhány napja kiderült, hogy az alkotópáros mégsem készíti el a Star Wars-filmjeit, vagyis az már nem fog kiderülni, hogy ők hogyan szerették volna bemutatni a Jedi Rend eredetét. Már csak az a kérdés, hogy valaki más hozzányúl-e a Régi Köztársaság korához - azt is híresztelték már ugyanis, hogy a Lucasfilmnek tervei vannak az érával.

Benioffék távozását egyébként hivatalosan azzal magyarázták, hogy a Netflix-szel kötött megállapodásuk miatt nem lenne idejük a Star Warsra, de azóta több más magyarázat is megjelent. A Variety szerint az egyik oka az volt, hogy kreatív nézeteltéréseik voltak a stúdióval, emellett a Netflix szerette volna, ha az ő projektjeikre koncentrálnak. Ráadásul Benioffék egyébként is meggondolták magukat, mert látták, milyen nagy vitákat kavartak az utóbbi években készült Star Wars-filmek, és inkább nem akarták vállalni a rajongótáborral való konfrontálódást. A The Hollywood Reporter ellenben azt írja, hogy a Lucasfilm elnöke, Kathleen Kennedy volt az, akinek nem tetszett, hogy a két alkotó a Netflix-szel is szerződött, mert így nem tudtak volna teljes mértékben a Star Warsra koncentrálni. Valószínűleg a teljes igazságot úgysem tudjuk meg soha, úgyhogy mindenki eldöntheti magának, hogy melyik magyarázatot tartja hihetőnek.

A Variety szerint egyébként a Lucasfilm már akkor elkezdett más írókkal találkozni, amikor felmerültek a kreatív nézeteltérések - ami azt sejteti, hogy nem Rian Johnson Star Wars-trilógiájával vagy Kevin Feige filmjével helyettesítik Benioffék projektjét, hanem valami mással. Mindenesetre remélhetőleg lassan eldől, hogy milyen film érkezik 2022-ben.

A Szerzőről

SonOfMurglak

SonOfMurglak

"Yeah, I know the song. We take what we are given. We must do what we must."
A Szerző cikkei

36 Hozzászólás

  • Darth Law
    2019 okt 31 : 15:36
    Beküldte: Darth Law

    Én nem tudom mit látnak ebben a nőben, ami miatt még mindig a cég élén van. Nekem alapvetően sok bajom nincs a Disney-érával, de ez a nő a sírba visz. 2012 óta összesen 9 rendezővel/íróval fogott mellé, és kettőt sikerült elsőre felbérelnie. Azért ez elég beszédes. Egyszerűen nem ért a munkájához. Nem a projekthez keres rendezőt, nem... a rendező szállít projektet... És bízik abban, hogy a rendező/író személye elég nagy ahhoz, hogy bevonzza az embereket a moziba. Phil és Lord Lego Movie miatt kaptak állást, Trevorrow a Jurassic World miatt, D&D a Trónok harca miatt, és mégis képtelen volt velük együtt dolgozni, és menet közben kreatív nézeteltérésük adódott... Jól kéne kiválasztani a rendezőt, és akkor nem lenne ilyen gond... De amúgy kérdem én, nem a projektet kellene előbb bejelenteni, és aztán később a hozzá kapcsolt rendezőt? Nem a filmekkel kéne inkább bevonzani az embereket a moziba, mintsem a rendező személyével? Én nem vagyok egy nagy Marvel fan, de ez olyan, mintha Feige bejelentené, hogy xy fog filmet rendezni, de senki sem tudná, melyik karakter filmjét... az majd kb. az első trailernél derülne ki.Én nem tudom, de ha egy formula működik, mert a Marvelé működik, ráadásul Disney berkein belül, akkor azt miért nem lehet átvenni, alkalmazni? Projekteket kellene bejelenteni, nem rendezőket, akiknek a 82% elhagyja a fedélzetet a munka megkezdése előtt...De az sem ártana, ha kicsit kommunikatívabbak lennének, és akkor nem kéne azon görcsölni, hogy most mégis mi fog érkezni 2022-ben. Soha nem mondanak semmit, (lásd fenn, az egyik hírportál ezt, a másik azt írja) és ebből is kezd elegem lenni. Miért nem lehet kiállni és megmondani, hogy mi lesz most?Nagyon remélem, hogy lassan lemond, mert már nagyon elegem van belőle. Alkalmatlan producernek, alkalmatlan kreatív vezetőnek, és alkalmatlan a LF vezetésér.

    3 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 31 : 16:13
    Beküldte: SonOfMurglak

    én is most azon gondolkodtam, hogy a Marvelnél sem az van, hogy a rendezők vagy írók nevével akarnak bevonzani embereket... eddig egy kivétel volt, aki ilyen nagy név, Kenneth Branagh (Jon Favreau igazán náluk futott be). olyan azért náluk is volt, hogy egy neves direktort felvettek, utána elküldték (Edgar Wright), de inkább volt az, hogy bejelentik a témát, hozzá keresnek írót-rendezőt, és nem a nevekkel akarják eladni. nem baj, ha a stúdiónak megvan az erős víziója a franchise-hoz, de akkor olyan embereket kell keresni, akik egyszerűen ezt megcsinálják nekik, és annyi, nem rámenni a nagy nevekre.
    önmagában még nem lenne baj, ha a nevekkel akarnak embereket bevonzani, mert működhet. csak akkor viszont szabadságot kell adni nekik. márpedig amennyit tudunk, az alapján a stúdió eléggé szeret belefolyni a dolgokba. így a kettő együtt nem működik. viszont azért ez nem is annyira egyedi sajnos... nem véletlen, hogy annyit lehet hallani az utóbbi időben az álomgyárból a "kreatív nézeteltérés" kifejezést... viszont ebben nem is csak a stúdiók hibásak (most nem védem őket azért), de mondjuk itt úgy tűnik, hogy a rendezők/írók új generációjával vannak mindig a csörték - mintha ők nem is próbálnának együttműködni.

    1 0
  • Darth Law
    2019 okt 31 : 15:46
    Beküldte: Darth Law

    De, hogy a cikkhez is hozzászóljak, önmagában a Jedik felbukkanása szerintem nem elég egy trilógiához. Akkor már inkább a Hitszakadást mutatnám be egy trilógián átívelő sztoriban.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 31 : 16:14
    Beküldte: SonOfMurglak

    Ebben igazad van. De gondolom ez csak az alap lett volna. Ha valóban nagyon nem volt egyetértés, akkor nem lett kidolgozva. Én azért kíváncsi lennék, mit akartak volna kihozni ebből. Hátha egyszer beszélnek majd róla 08

    2 0
  • Goten56
    2019 okt 31 : 20:43
    Beküldte: Goten56

    Ez igazából jó hír.
    Lehetne rosszabb is a helyzet, szerintem a főnökasszony távozása után lesz is.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 okt 31 : 22:10
    Beküldte: SonOfMurglak

    az attól függ, ki kerülne a helyére.

    0 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 08:38
    Beküldte: Goten56

    Túl szép lenne, ha egy alkalmasabb személy kerülne a helyére. A szép időket már senki sem tudja visszahozni. Egy váltás csak még nagyobb zűrzavart okozna. Itt szerintem Lucas a bűnös, mert egy ilyen cégnek adta el a Lucasfillmet.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 10:40
    Beküldte: SonOfMurglak

    ha valamiben "bűnös" Lucas, akkor az Kennedy kiválasztása. Lucas akarta, hogy ő legyen az utódja. [Linkelt tartalom]
    Kennedy utódját viszont már nem ő választja ki. szóval ebből bármi kisülhet, nem hiszem, hogy feltétlenül pesszimistán kell hozzáállni. meglátjuk mi lesz. de remélhetőleg nem alkalmatlanabb személyt rak oda a Disney.

    1 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 12:04
    Beküldte: Goten56

    Az egyetlen dolog ami optimizmusra ad okot, az, hogy az MCU élére kiváló személyt választottak. De Kennedy elnöksége alatt még 2 évig működött jól a Lucasfilm. Szerintem nagyobb hatással van a dolgok menetére a Disney mint azt sokan gondolják. Ha lecserélik, akkor legfeljebb olyanra, aki még fegyelmezettebben hajtja végre az utasításokat. Az pedig valószínűleg még több selejtes terméket eredményezne. Olyan emberre lenne szükség, akit hagynak dolgozni, és nem csak pénzcsapot lát a Star Warsban, hanem szereti is.

    1 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 01 : 14:56
    Beküldte: Kempesbaba

    A disney pénz moguljai nem nagyon szeretik a túlzottan kreatív emberkéket. Nekik egy jól irányítható végrehajtó kell aki kiválóan érti a szakmáját. Valószínüleg ilyet is fognak majd választani.
    Vélemény em szerint így sem lesz rosszabb mint Kennedy,max csak másképpen

    0 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 15:08
    Beküldte: Goten56

    Ezt úgy írod, minta Kennedynél nem lehetne rosszabb. Pedig azt el kell ismerni, hogy az új dolgok mennyiségével nincs nagy baj. A minőségen kéne javítani. De ezt a Disney úgyis megakadályozná. Kennedy néni csak egy bármikor lecsererélhető végrehajtó.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 01 : 15:26
    Beküldte: Kempesbaba

    Én még úgy vagyok vele (a koromból kifolyólag) hogy egy star wars filmnek unikumnak,megjelenés ének meg ünnepnek kéne lennie. Ezt a disney mennyiségi dömpingje bizony lesilányította egy akármilyen közönségfilm szintjére,ezáltal a nézők ingerküszöbét is erre a szintre hozva. És ez nincs így jól. legyenek 3,4,5 évente új filmek,de azok MINŐSÉGIEK és egy jól átgondolt koncepció részei. Amit most a disney csinál Kennedy hathatós közreműködésével,nem más mint a franchise kivéreztetése a maximális profit érdekében.

    1 0
  • Darth Law
    2019 nov 01 : 19:54
    Beküldte: Darth Law

    Ja, Feige is pont ilyen... ja, nem.

    0 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 20:09
    Beküldte: Goten56

    Feige teljesen másik eset. Kennedynek egy már meglévő, nagymúltú és népszerű univerzumot kellett volna életben tartania, Feige pedig maga hozott létre egyet, és a legjobbat hozta ki abból a helyzetből, hogy az ismertebb karakterek és a B kategóriás hősök egy része náluk van. Utóbbi kicsivel könnyebbnek tűnik.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 17:25
    Beküldte: SonOfMurglak

    Nem csak a Marvel, a Pixar vezetése is rendben van. Szóval ez már két ok az optimizmusra.
    Ha tényleg nem volt elég "fegyelmezett" Kennedy, akkor eleve nem hosszabbították volna meg a szerződését, hanem elküldik. Szóval szerintem ha lecserélik, az nem azért lesz, hogy egy végrehajtót rakjanak a helyére.
    Nem érdekük, hogy egy szimpla bólogató állon bármelyik stúdiójuk élén. ahogy Olyasvalaki kell, aki megteszi, amit kérnek, de azért tehetséges is annyira, hogy ne kelljen fogni a kezét. (Ilyen Feige a Marvel élén vagy Docter a Pixarnál.) Mert ha mindig mindent legfelülről, kézivezérléssel kell csinálniuk, az nem valami hatékony - és nem is feltétlenül sül el jól.
    Iger gyakorlatilag vállalta a felelősséget a filmek elsietett tempójáért (amire a Solo bukását visszavezetik). Szóval gondolom ezért van még a helyén Kennedy. Eddig négyből három filmje nagy siker lett. A kulisszák mögötti kavarások (rendezőváltás, újraforgatás) alapvetően a Disney-t szerintem nem zavarják, amíg nincs rossz eredmény (Pl. hiába volt problémás a Zsivány készítése is, hozta az eredményt, amit vártak) - max. annyiban, hogy nem tesz nekik jót, ha ilyen a sajtójuk.

    1 0
  • TomeKK
    2019 nov 01 : 18:11
    Beküldte: TomeKK

    Nem mondanám, hogy Lucas volt a "bűnös" hogy eladta a jogokat. Viszont valahol érthető is, hogy eladta, sőt talán kijelenthető, hogy a legjobb helyre került a franchise, a legjobb anyagi háttérrel rendelkezők kezébe került. Mert míg a SW világában az Erő, addig a mi világunkban a pénz a mindenható. És így lehetővé tette Lucas, hogy a SW univerzum továbbra is fent maradjon. Az, hogy a Disney és Kennedy kezei között mi történik a SW univerzumával, vagy hogy jó irányba tart-e, ezt döntse el mindenki maga. De úgy gondolom a jelenlegi tartalmak tükrében elég vegyesek a reakciók.

    1 1
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 18:29
    Beküldte: SonOfMurglak

    Igen, abból a szempontból mindenképp jó helyre került, hogy itt lesz pénz a filmekre/ sorozatokra.
    Ami a tartalmat, minőséget illeti, azzal meg az a helyzet, hogy akárkihez, akárhová kerül, nem tudott volna olyan filmeket csinálni, ami egyöntetűen tetszik minden rajongónak. Lucasnak se jött be a dolog a második trilógiájával.
    Ahogy szerintem azzal kapcsolatban sem lehetnek illúzióink, hogy akárkihez kerül, elsősorban arra fókuszált volna (a Disney-hez hasonlóan), hogy olyan filmeket csináljon, amikre a szélesebb közönségnek igénye van, mert azok sikeresek.

    1 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 18:49
    Beküldte: Goten56

    Erre is lett volna egy nagyon egyszerű megoldás. A jelenlegi helyzetnél sokkal jobb lett volna, ha olyan veszi meg, aki úgy folytatja a dolgokat, ahogy a régi szép időkben mentek.

    1 0
  • TomeKK
    2019 nov 01 : 22:55
    Beküldte: TomeKK

    Csak a régi szép idők már elmúltak, rengeteget változott a világ és azon belül is szinte minden. Mások az igények és persze mi emberek/nézők is sokat változtunk. Én nem védem Kennedy-t, de sztem igen csak 2 tűz között van. És lássuk be, hogy a jelenlegi SW franchise se olyan már, mint amit anno Lucas rábízott. Persze könnyű kritizálni valakit amíg nem vagy az ő helyében, de akkor vajon miért nem küldték még el? Na ugye.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 23:05
    Beküldte: SonOfMurglak

    tekintve, hogy most rámentek a nosztalgiára, bizonyos szempontból pontosan azt csinálják, ami a régi szép időkben volt.

    0 1
  • Goten56
    2019 nov 02 : 08:10
    Beküldte: Goten56

    Igen? 01 És ez miben nyilvánul meg? Mert én csak azt látom, hogy minden különösebb koncepció nélkül adogatnak ki mindendenféle történeteket, ha úgy hozza az élet, hogy elkészülnek. Az is furcsa, hogy a rendezők visznek ötleteket. Jobb helyeken ez úgy működik, hogy a projekthez keresnek rendezőt.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 01 : 19:26
    Beküldte: Kempesbaba

    ,, nem tudott volna olyan filmeket csinálni, ami egyöntetűen tetszik minden rajongónak"Lassan ezt a mondatot minen bejegyzéshez odakommenteled. Az az igazság hogy a világtörténelem során még nem született olyan mű,amely mindenki tetszését elnyerte,és nem is fog. Viszont a disney jóval megosztóbb műveket tesz le az asztalra mint annak idején Lucas. Miki egérék 2019.-re elérték nálam (és bizony sokaknál másoknál is) hogy fásult szkeptikussággal tekintek egy sw film premierje elé. Ezt mondjuk 8-10 évvel ezelőtt még elképzelni se tudtam volna.

    1 1
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 20:21
    Beküldte: SonOfMurglak

    azért írom le szinte mindig, mert minden bejegyzés alatt oda lyukadunk ki, hogy a Disney filmjei megosztóak 01 lehet, hogy Lucasnál megosztóbb, amit csinálnak (bár ebben se vagyok biztos), de ha más csinálná, annak ugyanúgy lennének rajongói mint utálói.

    1 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 01 : 21:10
    Beküldte: SonOfMurglak

    Kezdettől fogva idegesített, mostanra meg már nagyon untat (finoman szólva) ez a Disney-zés. Mintha bármelyik más stúdió nem azt csinálta volna, hogy a lehető legtöbb pénzt kihozza a franchise-ból. Pont ugyanezt tenné bárki.Ugyanígy a "bezzeg Lucas"-ozást se értem, mikor pár éve a rajongók minimum fele még a pokolba kívánta Lucast a prequelek miatt.Amit a Disney csinál, az olyan, amilyen. Van aki szereti, van, aki nem. Lehet kritizálni ezt az irányt, vagy Kennedy-t (én se értek egyet mindennel, amit csinálnak, szóval ezt egyáltalán nem azért írom), de közben ne tegyünk úgy, mintha most ez csak azért van mert a Disney a tulaj. Ha a Sony veszi meg Lucastól, ők nyilván más irányba mennek - és most akkor lehetne azt és őket lehetne szidni. nem azért megosztó, ami most van, mert a Disney csinálja, hanem mert egy olyan franchise-ról van szó, aminek ilyen óriási és lelkes rajongótábora van, és mindenki úgy érzi, hogy tudja, a tutit, hogy milyennek kellene lennie a filmeknek.

    1 0
  • Goten56
    2019 nov 01 : 23:42
    Beküldte: Goten56

    Persze, lehetne ennél is rosszabb a helyzet. De ugyanúgy alakulhatott volna jobban is a franchise sorsa. Most lényegében visszaélnek a nevével. Mintha egy lakodalmas együttes Tankcsapdának nevezné magát. Lehet, hogy jó zenét játszanának, de akkor sem lenne az. Azt se bánnám, ha a rosszabb filmeket csinálnának, ha cserébe más formátumokban a Star Warst bővítenék.

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 02 : 12:24
    Beküldte: Kempesbaba

    Én nem beszélek soha a filmszerető társadalom egészéről,csupán a saját érzéseimről,benyomás
    aimról,illetve a szűkebb és tágabb környezetem véleményéről,tehát ez nem reprezentatív felmérés,de a vélemények markánsnak mondhatóak.Jómagam az eredeti trilógia három részét évente legalább egyszer,de van úgy hogy kétszer is megnézem. Az előzmény trilógia részei azért már nem ilyen sűrűséggel fordulnak meg a lejátszóban. Viszont a disney éra filmjeit egyszerűen képtelen vagyok újra nézni.( a Rogue One képez egyedül kivételt) Azok a 40 körüli emberkék a környezetemben akikkel együtt nőttünk föl és együtt rajongtunk a star wars világáért,szinte egyöntetüen ugyan így tesznek,éreznek. Ismét hangsúlyozom ez nyílván nem egy reprezentatív felmérés,de számomra mindenképpen beszédes. Arról meg felesleges értekezni hogy mi lenne ha nem a disney vette volna meg a jogokat,mert a disney vette meg és pont. 

    1 0
  • Goten56
    2019 nov 02 : 15:08
    Beküldte: Goten56

    Ez érdekes. Szerintem az előzménytrilógia jobban sikerült. De hát a nosztalgia csodákra képes

    0 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 02 : 15:19
    Beküldte: Kempesbaba

    Sokat számít hogy az egyes trilógiákat hány évesen láttad

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 03 : 15:06
    Beküldte: SonOfMurglak

    Nyilván mindenkinek a saját maga és ismeretségi köre véleménye számít. És mivel ott többségében hasonló felfogású és életkorú emberek lesznek, nagyjából ugyanazt fogják gondolni, amit mi magunk is.
    Én is azt gondolom, hogy alapvetően generációs töréspont van a Star Wars rajongói között, akik az eredeti trilógiát látták először, aztán később az előzményeket már felnőttként, azok amennyire én tapasztaltam (és nyilván ez se reprezentatív, csak az én benyomásom), nem szeretik az előzményeket. Aki meg az előzményeken nőtt fel, annak az lesz az etalon.
    Az is jellemző, hogy akik az új trilógiát nem szeretik, azok a Rogue One-t emelik ki. Szerintem pl. az az új éra leggyengébbje (mint film, a sztoriban és karakterek kidolgozottságában), és nem is érzem, hogy olyan jelentősen hozzáadna az univerzumhoz.
    Érdeke s ez amúgy, mert a Rogue is ugyanúgy a nosztalgiára megy rá. És a Disney is egyértelművé tette, hogy a új trilógia azért olyan, amilyen, mert tudják, hogy sok régi rajongó utálta az előzményfilmeket, mert nagyon mások. Hát van amivel betaláltak nosztalgia tekintetében, van amivel nem.
    Arról pedig nem is kell beszélni, milyen lenne, ha más az egész franchise most, ha nem a Disney veszi meg. Elég annyit megjegyezni, hogy más lenne (minthogy más lenne) - de hogy nem volt olyan lehetőség, hogy ne legyen megosztó, erről én meg vagyok győződve. És csak ennyit akartam hangsúlyozni, nem belemenni, hogy "mi lenne ha".

    1 0
  • Goten56
    2019 nov 03 : 16:13
    Beküldte: Goten56

    Nyilván az lenne a legjobb, ha minden úgy menne, mint a felvásárlás előtt. Akkor sokkal kisebb volt az elégedetlenség, és ennek oka van.

    0 1
  • SonOfMurglak
    2019 nov 03 : 17:14
    Beküldte: SonOfMurglak

    Én egyáltalán nem ezt tapasztaltam... Sőt, éppen az ellenkezőjét. Pont azért mondom, hogy bármi készül, mindenképp megosztó lett volna, mert ha egyszer maga Lucas se tudott másodjára olyan trilógiát csinálni, ami mindenkinek egyaránt bejön, nem megosztó, akkor senki. Most épp a folytatástrilógia a téma mindenhol, ezért hajlamosak az emberek elfelejteni, de éveken keresztül ment a vita a prequelekről, és Lucas kapta a savat rendesen...

    1 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 03 : 17:11
    Beküldte: Kempesbaba

    Úgy tapasztalom,akik a rendszerváltás környékén vagy az után születtek-és nem olyan szerencsések mint az én családom tagjai-az előzmény trilógiával kapcsolódtak bele a saga folyamába. Tőlük sokszor hallottam hogy számukra poros,avítt az előzmény trilógia.
    Nekem viszont az a benyomásom,hogy az előzmény trilógia- valószínűleg a sok akkori kornak és technikának megfelelő CGI-nak köszönhetően-sokkal csúnyábban őregszik mint a 4.-5.-6. rész.

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 03 : 17:30
    Beküldte: SonOfMurglak

    nézőpont kérdése. úgy is lehet nézni, hogy éppen az a szerencsés, aki szeretni tudja az előzményfilmeket is.
    abban egyetértek, hogy ma már, a mostani filmek képi világához szokva az előzmények CGI-je nem az igazi, hiába volt anno az a csúcs. mondjuk szerintem az eredeti trilógia eredeti változatán (tehát nem a special editionön) is nagyon látszik, hogy meghaladott technikával készült. sokszor hozzák fel pl., hogy a CGI-Yoda rossz... de szerintem, ha szigorúan vesszük, a báb-Yoda se az igazi.
    egyébként igazából nálam nem von le a filmek értékéből sem az, hogy CGI-technikával készült, se az, hogy ma már fejlettebb a technika, és esetleg a látvány nem öregedett jól.

    1 0
  • Kempesbaba
    2019 nov 03 : 17:43
    Beküldte: Kempesbaba

    Hú ha tudnék utazni az időben,most előre ugranék 15-20 évet hogy meghallgassam a véleményed az új trilógiáról...

    0 0
  • SonOfMurglak
    2019 nov 03 : 18:02
    Beküldte: SonOfMurglak

    nem hiszem, hogy jelentősen változni fog a véleményem róla, ahogy az eddigi részekről sem változott drasztikusan a véleményem azóta, mióta először láttam őket. úgyhogy erre a kérdésedre szerintem már decemberben válaszolni tudok.

    0 0
  • Attila2
    2019 nov 04 : 17:20
    Beküldte: Attila2

    Sajnálom,hogy nem készítikel a  filmjeiket,pedig megnéztem volna.Viszont számomra a GoT 8. évadát nagyon elszúrták,a Mások szála az katasztrófa volt sajnos.Szerintem rájöttek arra,hogy a 8. évad negatív fogadtatása miatt nem akarnak velük dolgozni,elég nekik a 8.rész körüli dolog meg a Solo bukása is,nem kell nekik két alkotó akik a világ eddigi legnépszerűbb sorozatát úgy fejezték be,hogy a reakciók hasonlóak voltak mint a 8.résznél.Darth Law kommentjével egyetérteni tudok.

    1 0

  • Attila2

    The Mandalorian

    Nem rossz ötlet,de ahhoz meg kellett szerezni valahogy Yoda DNS-ét. [tovább...]
    Írta: Attila2 2 órája
  • RacerX

    The Mandalorian

    A 2. rész kicsit lassabb volt, de kellően akciódús. Nekem nagyon bejö[tovább...]
    Írta: RacerX 2 órája
  • RacerX

    The Mandalorian

    Egyébként az is lehet, hogy a hosszú életet szavatoló gének vizsgálat[tovább...]
    Írta: RacerX 1 napja
  • Goten56

    The Mandalorian

    Lehet, hogy a közös gyermekük. :) Amúgy van egy elképzelésem a célpon[tovább...]
    Írta: Goten56 1 napja
  • RacerX

    The Mandalorian

    Nem tudni róla semmit. Legendák szerint meghalt. Nagyon remélem hogy [tovább...]
    Írta: RacerX 1 napja

Hirdetések

300x279 szukitshu banner 001

 



Ezen a napon történt...

A mai napon semmilyen esemény nem történt.

Online

  • Vendégek: 127
  • Tagok: 0
  • Összes tag:460
  • Legújabb:Viktor Kocsis
  • Legtöbb online:421
    Vendégek: 421 Tagok: 0 ekkor: 2019 november 13 szerda - 12:22:27